Na temelju članka 26. Zakona o regionalnom razvoju Republike Hrvatske („Narodne novine“, br. 147/14 i 123/17) ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije donosi
PRAVILNIK
O PROVEDBI POSTUPKA AKREDITACIJE REGIONALNIH KOORDINATORA
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom pobliže određuju kriteriji za procjenu sposobnosti i način provođenja postupka za utvrđivanje sposobnosti regionalnih koordinatora za učinkovito i djelotvorno obavljanje poslova iz članka 25. Zakona o regionalnom razvoju Republike Hrvatske („Narodne novine“, br. 147/14 i 123/17; u daljnjem tekstu: Zakon) te sastav i način rada povjerenstva koje utvrđuje postojanje pretpostavki za akreditaciju regionalnih koordinatora.
II. PROCJENA SPOSOBNOSTI REGIONALNIH KOORDINATORA
Agencija za regionalni razvoj
Članak 2.
Agencija za regionalni razvoj Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Agencija) provodi procjenu sposobnosti (u daljnjem tekstu: akreditacijski postupak) regionalnih koordinatora za učinkovito i djelotvorno obavljanje poslova iz članka 25. Zakona.
III. AKREDITACIJSKI KRITERIJI
Članak 3.
(1) Agencija provodi akreditacijski postupak temeljem akreditacijskih kriterija.
(2) Akreditacijski kriteriji koje trebaju ispunjavati regionalni koordinatori odnose se na:
– broj zaposlenih te plan zapošljavanja
– registar i plan edukacija
– uvid u dužnosti i poslove regionalnog koordinatora te sustav upravljanja osjetljivim radnim mjestima
– plan upravljanja mogućnostima postojanja sukoba interesa
– postojanje formalne uspostave sustava odgovornosti, nadležnosti, prenesenih ovlasti i svih nužnih povezanih ovlasti za zadatke i radna mjesta u unutarnjem ustroju
– objektivno određivanje visine i iznosa sredstava i njihove dodjele u odnosu na ciljeve
– postupak pohrane dokumentacije
– računovodstvene postupke
– osiguranje kontinuiteta izvršenja poslova
– jasnu segregaciju poslova od javnog interesa od poslova koje regionalni koordinatori obavljaju na slobodnom tržištu, i to tako da budu organizacijski odvojeni te da se za njih vodi zasebno računovodstvo
– organizacijske i tehničke pretpostavke.
(3) Za ocjenjivanje kriterija iz stavka 2. ovoga članka Agencija koristi obrasce koji su sastavni dio ovog Pravilnika.
Broj zaposlenih te plan zapošljavanja
Članak 4.
Regionalni koordinator mora osigurati odgovarajući broj zaposlenika na svim razinama kroz planiranje zapošljavanja, izobrazbu i ocjenjivanje uključujući upravljanje osjetljivim radnim mjestima. (Prilog 2 i Prilog 3)
Registar i plan edukacija
Članak 5.
Regionalni koordinator mora na godišnjoj razini planirati izobrazbu zaposlenika te o istome voditi evidencije kako bi osigurao odgovarajući broj kvalitetnih zaposlenika na svim razinama. (Prilog 7)
Uvid u dužnosti i poslove regionalnog koordinatora te sustav upravljanja osjetljivim radnim mjestima
Članak 6.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati prepoznavanje osoba koje rade na osjetljivim radnim mjestima, odnosno na onim mjestima gdje zaposlenici mogu postati osjetljivi na negativne utjecaje zbog svojih kontakata s trećim strankama ili zbog informacija koje posjeduju. (Prilog 4)
(2) Regionalni koordinator mora osigurati primjenu odgovarajućih kontrola na osjetljiva radna mjesta. (Prilog 4 i Prilog 6)
Plan upravljanja mogućnostima postojanja sukoba interesa
Članak 7.
Regionalni koordinator mora osigurati postojanje postupaka za prepoznavanje i izbjegavanje sukoba interesa. (Prilog 6)
Postojanje formalne uspostave sustava odgovornosti, nadležnosti, prenesenih ovlasti i svih nužnih povezanih ovlasti za zadatke i radna mjesta u unutarnjem ustrojstvu
Članak 8.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati opise radnih mjesta koji moraju odgovarati trenutnom stanju i biti poznati. (Prilog 3)
(2) Regionalni koordinator mora osigurati da nitko od zaposlenika nema sumnji u opseg svojih odgovornosti te da iste i formalno preuzima. (Prilog 3)
(3) Regionalni koordinator mora osigurati postupke provjere za složenije zadatke, posebice u pogledu aktivnog nadzora od strane nadređenih zaposlenika. (Prilog 3)
Objektivno određivanje visine i iznosa sredstava i njihove dodjele u odnosu na navedene ciljeve
Članak 9.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati utvrđivanje odgovarajućih i mjerljivih ciljeva na razini izlaznih vrijednosti i učinka na svim razinama i da ih svi u organizaciji razumiju. (Prilog 1)
(2) Regionalni koordinator mora osigurati odgovarajuću raspodjelu sredstava u odnosu na navedene ciljeve poštujući načelo dobrog financijskog upravljanja, a posebno u skladu s načelima ekonomičnosti, učinkovitosti i djelotvornosti. (Prilog 1)
(3) Regionalni koordinator mora osigurati jasnu odgovornost za navedene ciljeve. (Prilog 1)
Postupak pohrane dokumentacije
Članak 10.
Regionalni koordinator mora osigurati dostupnost dokumenata u svrhu revizije, tijekom razdoblja u kojima je njihovo čuvanje obvezno.
Računovodstveni postupci
Članak 11.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati potpuno i transparentno računovodstvo na temelju prihvaćenih računovodstvenih načela.
(2) Regionalni koordinator mora jasno odvojiti računovodstvo za prihode i rashode iz proračuna, za prihode i rashode iz vlastite djelatnosti te za ostale prihode i rashode.
Osiguranje kontinuiteta izvršenja poslova
Članak 12.
Regionalni koordinator mora osigurati utvrđivanje značajnih opasnosti za kontinuitet operacija (npr. odsutnost pojedinaca itd.) i prema potrebi pripremu plana za nepredviđene situacije. (Prilog 5)
Jasna segregacija poslova od javnog interesa od ostalih poslova koje regionalni koordinatori obavljaju i to tako da budu organizacijski odvojeni
i da se za njih vodi zasebno računovodstvo
Članak 13.
Regionalni koordinator mora jasno organizacijski odvojiti poslove javnih ovlasti od ostalih poslova koje regionalni koordinator obavlja, pri čemu je osobito potrebno obratiti pažnju na segregaciju dužnosti između zaposlenika. (Prilog 3)
Organizacijske i tehničke pretpostavke
Članak 14.
Regionalni koordinator mora osigurati minimalne organizacijske pretpostavke kroz pripremljenu organizacijsku strukturu (organigram) i sistematizaciju radnih mjesta te tehničke pretpostavke u vidu zadovoljenih minimalnih tehničkih uvjeta prostora.
IV. AKREDITACIJSKI POSTUPAK
Pokretanje akreditacijskog postupka
Članak 15.
(1) Akreditacijski postupak pokreće se zahtjevom regionalnog koordinatora. (Prilog 8)
(2) Uz zahtjev regionalni koordinator prilaže i sve pripadajuće priloge koji su sastavni dio ovog Pravilnika.
Povjerenstvo za akreditaciju
Članak 16.
(1) Ravnatelj Agencije imenuje povjerenstvo koje temeljem kriterija iz Glave III. ovog Pravilnika utvrđuje postojanje pretpostavki za akreditaciju regionalnih koordinatora.
(2) Povjerenstvo se sastoji od tri člana koje čine zaposlenici Agencije od kojih su dva člana iz organizacijske jedinice za regionalni razvoj i jedan član iz organizacijske jedinice općih poslova.
(3) Ravnatelj Agencije imenuje povjerenstvo iz stavka 1. u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Postupak akreditacije
Članak 17.
(1) Po primitku zahtjeva regionalnog koordinatora iz članka 15. ovoga Pravilnika, povjerenstvo započinje s postupkom akreditacije.
(2) Povjerenstvo temeljem obrazaca iz Glave III. ovog Pravilnika izvršava provjeru priložene dokumentacije kojom regionalni koordinator dokazuje ispunjavanje akreditacijskih kriterija.
(3) Povjerenstvo nakon provjere priložene dokumentacije vrši terensku provjeru i kontrolu na licu mjesta, a s odgovornom osobom regionalnog koordinatora obavlja intervju.
(4) Povjerenstvo dostavlja Agenciji obrazloženu procjenu sposobnosti regionalnog koordinatora u roku od 30 dana od izvršenih provjera iz stavaka 2. i 3. ovog članka.
(5) Agencija u roku od 60 dana od dana dostave procjene povjerenstva donosi odluku o statusu regionalnog koordinatora.
(6) Odluka o statusu regionalnog koordinatora može biti pozitivna, negativna ili uvjetna.
(7) Pozitivna odluka o statusu regionalnog koordinatora donosi se ukoliko je regionalni koordinator kumulativno zadovoljio sve akreditacijske kriterije iz Glave III. ovog Pravilnika.
(8) Negativna odluka o statusu regionalnog koordinatora donosi se ukoliko regionalni koordinator nije zadovoljio niti jedan akreditacijski kriterij iz Glave III. ovog Pravilnika.
(9) Uvjetna odluka o statusu regionalnog koordinatora donosi se ukoliko regionalni koordinator djelomično udovoljava akreditacijskim kriterijima iz Glave III. ovog Pravilnika.
(10) Agencija može, pored dokumentacije koju joj dostavi regionalni koordinator, zatražiti od regionalnog koordinatora dodatnu dokumentaciju kada procjeni da je ista potrebna za procjenu sposobnosti i ocjenu zadovoljenja akreditacijskih kriterija.
Odluka o statusu regionalnog koordinatora
Članak 18.
(1) Postupak akreditacije smatra se završenim nakon što Agencija donese odluku o statusu regionalnog koordinatora.
(2) Akreditiranim regionalnim koordinatorom smatra se regionalni koordinator kojem je odluka o statusu regionalnog koordinatora pozitivna ili uvjetna.
(3) Odluka o statusu regionalnog koordinatora se donosi za vremensko razdoblje trajanja višegodišnjeg financijskog okvira Europske unije.
Preispitivanje akreditacije
Članak 19.
(1) Regionalni koordinatori odnosno osnivači regionalnih koordinatora dužni su obavijestiti Agenciju o svim značajnim promjenama koje utječu ili bi mogle utjecati na sposobnost regionalnog koordinatora da obavlja poslove iz članka 25. Zakona.
(2) Ukoliko regionalni koordinator više ne zadovoljava propisane akreditacijske kriterije iz Glave III. ovog Pravilnika, Agencija će izvijestiti regionalnog koordinatora i osnivača i zatražiti otklanjanje razloga zbog kojih je prethodna odluka o statusu regionalnog koordinatora dovedena u pitanje.
(3) Ukoliko Agencija dođe do saznanja iz stavka 2. ovog članka, bilo da joj takve informacije dostave regionalni koordinatori, njihovi osnivači ili sama dođe do njih, u roku 60 dana pokreće se ponovni postupak ishod kojega može biti oduzimanje akreditacije prije isteka roka na koji je izdana.
Kontinuirano praćenje sposobnosti rada regionalnih koordinatora za obavljanje poslova iz članka 25. Zakona
Članak 20.
(1) Agencija će u svrhu organiziranja i praćenja obavljanja poslova iz članka 25. Zakona u suradnji s ministarstvom nadležnim za regionalni razvoj organizirati najmanje četiri puta godišnje konzultacije s regionalnim koordinatorima.
(2) Agencija će u svrhu organiziranja i praćenja obavljanja poslova iz članka 25. Zakona organizirati sustavnu obuku regionalnih koordinatora upisanih u Upisnik vezanu uz poslove iz članka 25. Zakona, u skladu s godišnjim planom edukacije regionalnih koordinatora.
(3) Godišnji plan edukacije iz stavka 2. ovoga članka izrađuje Agencija na temelju iskazanih potreba regionalnih koordinatora i procijenjenih potreba o edukacijama regionalnih koordinatora.
(4) O provedenim edukacijama Agencija je obvezna voditi evidencije te izdavati posebne potvrde.
(5) Agencija će redovito na svojim službenim mrežnim stranicama objavljivati informacije relevantne za regionalne koordinatore, pripremati odgovarajuće materijale te upute za njihov rad i usavršavanje.
V. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 21.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o provedbi postupka akreditacije regionalnih koordinatora („Narodne novine“, br. 121/15).
Članak 22.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Narodnim novinama“.
Na temelju članka 26. Zakona o regionalnom razvoju Republike Hrvatske („Narodne novine“, br. 147/14 i 123/17) ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije donosi
PRAVILNIK
O PROVEDBI POSTUPKA AKREDITACIJE REGIONALNIH KOORDINATORA
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
I. OPĆE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom pobliže određuju kriteriji za procjenu sposobno sti i način provođenja postupka za utvrđivanje sposobnosti regionalnih koordinatora za učinkovito i djelotvorno obavljanje poslova iz članka 25. Zakona o regionalnom razvoju Republike Hrvatske („Narodne novine“, br. 147/14 i 123/17; u daljnjem tekstu: Zakon) te sastav i način rada povjerenstva koje utvrđuje postojanje pretpostavki za akreditaciju regionalnih koordinatora.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
II. PROCJENA SPOSOBNOSTI REGIONALNIH KOORDINATORA
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Agencija za regionalni razvoj
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 2.
Agencija za regionalni razvoj Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Agencija) provodi procjenu sposobnosti (u daljnjem tekstu: akreditacijski postupak) regionalnih koordinatora za učinkovito i djelotvorno obavljanje poslova iz članka 25. Zakona.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
III. AKREDITACIJSKI KRITERIJI
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 3.
(1) Agencija provodi akreditacijski postupak temeljem akreditacijskih kriterija.
(2) Akreditacijski kriteriji koje trebaju ispunjavati regionalni koordinatori odnose se na:
– broj zaposlenih te plan zapošljavanja
– registar i plan edukacija
– uvid u dužnosti i poslove regionalnog koordinatora te sustav upravljanja osjetljivim radnim mjestima
– plan upravljanja mogućnostima postojanja sukoba interesa
– postojanje formalne uspostave sustava odgovornosti, nadležnosti, prenesenih ovlasti i svih nužnih povezanih ovlasti za zadatke i radna mjesta u unutarnjem ustroju
– objektivno određivanje visine i iznosa sredstava i njihove dodjele u odnosu na ciljeve
– postupak pohrane dokumentacije
– računovodstvene postupke
– osiguranje kontinuiteta izvršenja poslova
– jasnu segregaciju poslova od javnog interesa od poslova koje regionalni koordinatori obavljaju na slobodnom tržištu, i to tako da budu organizacijski odvojeni te da se za njih vodi zasebno računovodstvo
– organizacijske i tehničke pretpostavke.
(3) Za ocjenjivanje kriterija iz stavka 2. ovoga članka Agencija koristi obrasce koji su sastavni dio ovog Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Broj zaposlenih te plan zapošljavanja
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 4.
Regionalni koordinator mora osigurati odgovarajući broj zaposlenika na svim razinama kroz planiranje zapošljavanja, izobrazbu i ocjenjivanje uključujući upravljanje osjetljivim radnim mjestima. (Prilog 2 i Prilog 3)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Registar i plan edukacija
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 5.
Regionalni koordinator mora na godišnjoj razini planirati izobrazbu zaposlenika te o istome voditi evidencije kako bi osigurao odgovarajući broj kvalitetnih zaposlenika na svim razinama. (Prilog 7)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Uvid u dužnosti i poslove regionalnog koordinatora te sustav upravljanja osjetljivim radnim mjestima
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 6.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati prepoznavanje osoba koje rade na osjetljivim radnim mjestima, odnosno na onim mjestima gdje zaposlenici mogu postati osjetljivi na negativne utjecaje zbog svojih kontakata s trećim strankama ili zbog informacija koje posjeduju. (Prilog 4)
(2) Regionalni koordinator mora osigurati primjenu odgovarajućih kontrola na osjetljiva radna mjesta. (Prilog 4 i Prilog 6)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Plan upravljanja mogućnostima postojanja sukoba interesa
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 7.
Regionalni koordinator mora osigurati postojanje postupaka za prepoznavanje i izbjegavanje sukoba interesa. (Prilog 6)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Postojanje formalne uspostave sustava odgovornosti, nadležnosti, prenesenih ovlasti i svih nužnih povezanih ovlasti za zadatke i radna mjesta u unutarnjem ustrojstvu
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 8.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati opise radnih mjesta koji moraju odgovarati trenutnom stanju i biti poznati. (Prilog 3)
(2) Regionalni koordinator mora osigurati da nitko od zaposlenika nema sumnji u opseg svojih odgovornosti te da iste i formalno preuzima. (Prilog 3)
(3) Regionalni koordinator mora osigurati postupke provjere za složenije zadatke, posebice u pogledu aktivnog nadzora od strane nadređenih zaposlenika. (Prilog 3)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Objektivno određivanje visine i iznosa sredstava i njihove dodjele u odnosu na navedene ciljeve
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 9.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati utvrđivanje odgovarajućih i mjerljivih ciljeva na razini izlaznih vrijednosti i učinka na svim razinama i da ih svi u organizaciji razumiju. (Prilog 1)
(2) Regionalni koordinator mora osigurati odgovarajuću raspodjelu sredstava u odnosu na navedene ciljeve poštujući načelo dobrog financijskog upravljanja, a posebno u skladu s načelima ekonomičnosti, učinkovitosti i djelotvornosti. (Prilog 1)
(3) Regionalni koordinator mora osigurati jasnu odgovornost za navedene ciljeve. (Prilog 1)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Postupak pohrane dokumentacije
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 10.
Regionalni koordinator mora osigurati dostupnost dokumenata u svrhu revizije, tijekom razdoblja u kojima je njihovo čuvanje obvezno.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Računovodstveni postupci
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 11.
(1) Regionalni koordinator mora osigurati potpuno i transparentno računovodstvo na temelju prihvaćenih računovodstvenih načela.
(2) Regionalni koordinator mora jasno odvojiti računovodstvo za prihode i rashode iz proračuna, za prihode i rashode iz vlastite djelatnosti te za ostale prihode i rashode.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Osiguranje kontinuiteta izvršenja poslova
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 12.
Regionalni koordinator mora osigurati utvrđivanje značajnih opasnosti za kontinuitet operacija (npr. odsutnost pojedinaca itd.) i prema potrebi pripremu plana za nepredviđene situacije. (Prilog 5)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Jasna segregacija poslova od javnog interesa od ostalih poslova koje regionalni koordinatori obavljaju i to tako da budu organizacijski odvojeni
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
i da se za njih vodi zasebno računovodstvo
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 13.
Regionalni koordinator mora jasno organizacijski odvojiti poslove javnih ovlasti od ostalih poslova koje regionalni koordinator obavlja, pri čemu je osobito potrebno obratiti pažnju na segregaciju dužnosti između zaposlenika. (Prilog 3)
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Organizacijske i tehničke pretpostavke
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 14.
Regionalni koordinator mora osigurati minimalne organizacijske pretpostavke kroz pripremljenu organizacijsku strukturu (organigram) i sistematizaciju radnih mjesta te tehničke pretpostavke u vidu zadovoljenih minimalnih tehničkih uvjeta prostora.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
IV. AKREDITACIJSKI POSTUPAK
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Pokretanje akreditacijskog postupka
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 15.
(1) Akreditacijski postupak pokreće se zahtjevom regionalnog koordinatora. (Prilog 8)
(2) Uz zahtjev regionalni koordinator prilaže i sve pripadajuće priloge koji su sastavni dio ovog Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Povjerenstvo za akreditaciju
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 16.
(1) Ravnatelj Agencije imenuje povjerenstvo koje temeljem kriterija iz Glave III. ovog Pravilnika utvrđuje postojanje pretpostavki za akreditaciju regionalnih koordinatora.
(2) Povjerenstvo se sastoji od tri člana koje čine zaposlenici Agencije od kojih su dva člana iz organizacijske jedinice za regionalni razvoj i jedan član iz organizacijske jedinice općih poslova.
(3) Ravnatelj Agencije imenuje povjerenstvo iz stavka 1. u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Postupak akreditacije
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 17 .
(1) Po primitku zahtjeva regionalnog koordinatora iz članka 15. ovoga Pravilnika, povjerenstvo započinje s postupkom akreditacije.
(2) Povjerenstvo temeljem obrazaca iz Glave III. ovog Pravilnika izvršava provjeru priložene dokumentacije kojom regionalni koordinator dokazuje ispunjavanje akreditacijskih kriterija.
(3) Povjerenstvo nakon provjere priložene dokumentacije vrši terensku provjeru i kontrolu na licu mjesta, a s odgovornom osobom regionalnog koordinatora obavlja intervju.
(4) Povjerenstvo dostavlja Agenciji obrazloženu procjenu sposobnosti regionalnog koordinatora u roku od 30 dana od izvršenih provjera iz stavaka 2. i 3. ovog članka.
(5) Agencija u roku od 60 dana od dana dostave procjene povjerenstva donosi odluku o statusu regionalnog koordinatora.
(6) Odluka o statusu regionalnog koordinatora može biti pozitivna, negativna ili uvjetna.
(7) Pozitivna odluka o statusu regionalnog koordinatora donosi se ukoliko je regionalni koordinator kumulativno zadovoljio sve akreditacijske kriterije iz Glave III. ovog Pravilnika.
(8) Negativna odluka o statusu regionalnog koordinatora donosi se ukoliko regionalni koordinator nije zadovoljio niti jedan akreditacijski kriterij iz Glave III. ovog Pravilnika.
(9) Uvjetna odluka o statusu regionalnog koordinatora donosi se ukoliko regionalni koordinator djelomično udovoljava akreditacijskim kriterijima iz Glave III. ovog Pravilnika.
(10) Agencija može, pored dokumentacije koju joj dostavi regionalni koordinator, zatražiti od regionalnog koordinatora dodatnu dokumentaciju kada procjeni da je ista potrebna za procjenu sposobnosti i ocjenu zadovoljenja akreditacijskih kriterija.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Odluka o statusu regionalnog koordinatora
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 18.
(1) Postupak akreditacije smatra se završenim nakon što Agencija donese odluku o statusu regionalnog koordinatora.
(2) Akreditiranim regionalnim koordinatorom smatra se regionalni koordinator kojem je odluka o statusu regionalnog koordinatora pozitivna ili uvjetna.
(3) Odluka o statusu regionalnog koordinatora se donosi za vremensko razdoblje trajanja višegodišnjeg financijskog okvira Europske unije.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Preispitivanje akreditacije
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 19.
(1) Regionalni koordinatori odnosno osnivači regionalnih koordinatora dužni su obavijestiti Agenciju o svim značajnim promjenama koje utječu ili bi mogle utjecati na sposobnost regionalnog koordinatora da obavlja poslove iz članka 25. Zakona.
(2) Ukoliko regionalni koordinator više ne zadovoljava propisane akreditacijske kriterije iz Glave III. ovog Pravilnika, Agencija će izvijestiti regionalnog koordinatora i osnivača i zatražiti otklanjanje razloga zbog kojih je prethodna odluka o statusu regionalnog koordinatora dovedena u pitanje.
(3) Ukoliko Agencija dođe do saznanja iz stavka 2. ovog članka, bilo da joj takve informacije dostave regionalni koordinatori, njihovi osnivači ili sama dođe do njih, u roku 60 dana pokreće se ponovni postupak ishod kojega može biti oduzimanje akreditacije prije isteka roka na koji je izdana.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Kontinuirano praćenje sposobnosti rada regionalnih koordinatora za obavljanje poslova iz članka 25. Zakona
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 20.
(1) Agencija će u svrhu organiziranja i praćenja obavljanja poslova iz članka 25. Zakona u suradnji s ministarstvom nadležnim za regionalni razvoj organizirati najmanje četiri puta godišnje konzultacije s regionalnim koordinatorima.
(2) Agencija će u svrhu organiziranja i praćenja obavljanja poslova iz članka 25. Zakona organizirati sustavnu obuku regionalnih koordinatora upisanih u Upisnik vezanu uz poslove iz članka 25. Zakona, u skladu s godišnjim planom edukacije regionalnih koordinatora.
(3) Godišnji plan edukacije iz stavka 2. ovoga članka izrađuje Agencija na temelju iskazanih potreba regionalnih koordinatora i procijenjenih potreba o edukacijama regionalnih koordinatora.
(4) O provedenim edukacijama Agencija je obvezna voditi evidencije te izdavati posebne potvrde.
(5) Agencija će redovito na svojim službenim mrežnim stranicama objavljivati informacije relevantne za regionalne koordinatore, pripremati odgovarajuće materijale te upute za njihov rad i usavršavanje.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
V. ZAVRŠNE ODREDBE
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 21.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o provedbi postupka akreditacije regionalnih koordinatora („Narodne novine“, br. 121/15).
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Članak 22.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Narodnim novinama“.
KLASA:
URBROJ:
Zagreb,
MINISTRICA REGIONALNOGA RAZVOJA
I FONDOVA EUROPSKE UNIJE
Gabrijela Žalac, dipl. oec.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije