OPĆE INFORMACIJE (predmet, svrha i pokazatelji Poziva)
Predmet Poziva: Ovim Pozivom na dostavu projektnih prijedloga definiraju se ciljevi, uvjeti i postupak dodjele bespovratnih sredstava namijenjenih za obnovu brownfield lokacija (bivša vojna i/ili industrijska područja) na području Urbane aglomeracije Zagreb.
Svrha (cilj) Poziva: Svrha Poziva je revitalizacija brownfield lokacija na području Urbane aglomeracije Zagreb, tj. obnova područja, zemljišta, nekretnine ili građevine koje su neadekvatno korištene, zapuštene ili napuštene, a mogu bili zagađene i/ili onečišćene, pri čemu iste predstavljaju vrijedan prostorni resurs unutar gradskog tkiva koji se može prenamijeniti i urediti za potrebe stanovništva ili ekonomske isplative investicije.
U okviru ovog Poziva potpora će se dodijeliti projektimakojima će se financirati samo obnova brownfield lokacije, dok će se provedba usluga/sadržaja na pojedinim obnovljenim lokacijama osigurati kroz druge izvore financiranja u skladu sa Strategijom razvoja Urbane aglomeracije Zagreb.
1. Indikativni popis uvjeta za prihvatljivost prijavitelja i partnera, broj projektnih prijedloga i Ugovora
Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su:
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave s područja Urbane aglomeracije Zagreb.
Institucije u potpunom javnom vlasništvu (agencije, javne ustanove, javne tvrtke itd.).
Partnerske organizacije i partnerstvo je prihvatljivo. Prijavitelj se na Poziv može prijaviti samostalno ili zajedno s partnerom/ima.
U slučaju prijave na Poziv s partnerom, ili više njih, partner(i) mora(ju) ispunjavati sve uvjete prihvatljivosti kao i prijavitelj. Prihvatljivi partneri u okviru ovog Poziva su:
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave s područja Urbane aglomeracije Zagreb.
Institucije u potpunom javnom vlasništvu (agencije, javne ustanove, javne tvrtke itd.).
Prijavitelj po predmetnom Pozivu u postupku dodjele bespovratnih može podnijeti više projektnih prijedloga. S jednim prijaviteljem se može sklopiti više od jednog Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
2. Financijska alokacija, indikativni iznosi i intenziteti bespovratnih sredstava
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva 161.744.625,76HRK.
Najniži odnosno najviši dopušteni ukupni iznos bespovratnih sredstava koji može biti dodijeljen za financiranje prihvatljivih troškova pojedinačnog projektnog prijedloga u okviru ovog Poziva je kako slijedi:
najniži iznos 3.500.000,00 HRK
najviši iznos 50.000.000,00 HRK.
Najviši mogući udio bespovratnih sredstava je maksimalno 85% od ukupnog iznosa prihvatljivih troškova Projekta.
Bespovratna sredstva koja se isplaćuju po ovom Pozivu ne smatraju se državnom potporom.
3. Indikativni popis prihvatljivih aktivnosti
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su:
Priprema projektno - tehničke dokumentacije i studija
oProstorno planske aktivnosti u vezi s obnovom brownfield lokacija u sklopu ITU područja;
oIzrada urbanističkog rješenja;
oIzrada potrebne dokumentacije i ishođenje svih potrebnih dozvola vezano za aktivnosti obnove brownfield lokacije, izgradnje/rekonstrukcije infrastrukture na brownfield lokaciji te prostorno planske aktivnosti.
Obnova brownfield lokacijemože uključivati: dekontaminaciju tla, uklanjanje građevine ili njezina dijela, rekonstrukciju građevine, zamjensku gradnju i novu gradnju, odnosno izvedbu građevinskih i drugih radova na brownfield lokaciji u skladu s prostornim planovima. Obnova uključuje sve postupke gradnje i građenja i one građevinske postupke koji im prethode do zaključno ishođenja uporabne dozvole za planirani zahvat);
Izgradnja/rekonstrukcija infrastrukture na brownfield lokacijis tim da infrastruktura podrazumijeva: komunalne, prometne, energetske, vodne, pomorske, komunikacijske, elektroničke komunikacijske i druge građevine namijenjene gospodarenju s drugim vrstama stvorenih i prirodnih dobara.
Upravljanje projektom
oAktivnosti pripreme i realizacije projekta:
oAktivnosti promidžbe i vidljivosti
oUpravljanje projektom i projektna administracija (uključujući ugovaranje vanjskih stručnjaka).
oHorizontalne aktivnosti
4. Indikativni popis prihvatljivih i neprihvatljivih troškova
4.1. Prihvatljivi troškovi
Izravni troškovi:
Troškovi građevinsko-obrtničkih radova vezanih na rekonstrukciju i nadogradnju;
Troškovi izrade i revizije dokumentacije;
Troškovi ishođenja dozvola;
Troškovi stručnog nadzora;
Troškovi vanjskih usluga;
Troškovi za promidžbu i vidljivost;
Troškovi upravljanja projektom (uključujući troškove plaća i osoblja, vanjsku uslugu stručnjaka za javnu nabavu, troškove financijske revizije projekta).
Neizravni troškovi
Neizravni troškovi planiraju se po fiksnoj stopi do visine od 15 % prihvatljivih izravnih troškova osoblja, sukladno članku 68 (1b) Uredbe (EU) br. 1303/2013. Neizravni troškovi odnose se na troškove uredskog prostora (režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, poštanske usluge, trošak kopiranja, uvezivanja i sl. te troškove održavanja uredskih prostora i troškove potrošnog materijala za potrebe provedbe projekta).
4.2. Neprihvatljivi troškovi
Neprihvatljivi troškovi Prijavitelja i Partnera:
Nadoknadivi PDV tj. porez na dodanu vrijednost za koji Prijavitelj/Korisnik ima pravo ostvariti odbitak.
Kamate na dug.
Trošak povezan s ulaganjem radi postizanja smanjenja emisije stakleničkih plinova iz aktivnosti koje su navedene u Prilogu I. Direktive 2003/87/EZ
Trošak povezan s trgovačkim društvima u poteškoćama, u skladu s definicijom pravila Europske unije o državnim potporama
Kupnja ili zakup korištene opreme.
Kupnja vozila koja se koriste u svrhu upravljanja projektom.
Otpremnine, doprinosi za dobrovoljna zdravstvena ili mirovinska osiguranja koja nisu obvezna prema nacionalnom zakonodavstvu te neoporezivi bonusi za zaposlene
Kazne, financijske globe i troškovi sudskog spora.
Gubici zbog fluktuacija valutnih tečaja i provizija na valutni tečaj.
Plaćanja svih bonusa zaposlenima.
Bankovni troškovi za otvaranje i vođenje računa, naknade za financijske transfere i drugi troškovi u potpunosti financijske prirode.
Doprinosi u naravi u obliku izvršavanja radova ili osiguravanja robe, usluga, zemljišta i nekretnina za koje nije izvršeno plaćanje potkrijepljeno dokumentima odgovarajuće dokazne vrijednosti, odnosno svi koji su utvrđeni neprihvatljivima ili uvjetno prihvatljivima u skladu s Pravilnikom o prihvatljivosti izdataka (Narodne novine, broj 143/2014).
Troškovi amortizacije.
Kupnja neizgrađenog zemljišta.
Kupnja nekretnine (uključujući i pripadajuće izgrađeno zemljište)
Izdaci jamstava za pred-financiranje koja izdaje banka ili druga financijska institucija.
Ostali neprihvatljivi troškovi definirani Pravilnikom o prihvatljivosti izdataka (NN 143/2014).
5. Prihvatljiva lokacija projekta i razdoblje provedbe projekta
Projektne aktivnosti moraju se provoditi u potpunosti na teritoriju Urbane aglomeracije Zagreb (koja uključuje sljedeće jedinice lokalne samouprave: Zagreb, Sveta Nedelja, Zaprešić, Samobor, Velika Gorica, Stupnik, Zabok, Dugo Selo, Stubičke Toplice, Brdovec, Pušća, Jastrebarsko, Oroslavje, Bistra, Marija Gorica, Klinča Sela, Donja Stubica, Sveti Ivan Zelina, Luka, Jakovlje, Marija Bistrica, Veliko Trgovišće, Pisarovina, Kravarsko, Rugvica, Brckovljani, Dubravica, Gornja Stubica, Orle, Pokupsko)
Razdoblje provedbe projektazapočinje početkom obavljanja aktivnosti projekta (najranije od 1. siječnja 2014. godine) te istječe završetkom obavljanja predmetnih aktivnosti, a najduže do 31. prosinca 2020. Razdoblje provedbe pojedinačnih projekta unutar Poziva bit će jasno definirano u Posebnim uvjetima Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
Projekt ne smije biti fizički niti financijski završen u trenutku podnošenja projektnog prijedloga.
Trošak mora nastati u razdoblju provedbe da bi bio prihvatljiv za financiranje sukladno Ugovoru.
6. Indikativni popis popratne dokumentacije koji će se zahtijevati od Prijavitelja
Dokaz o riješenim imovinsko pravnim odnosima kojim se smatra
1.izvadak iz zemljišne knjige iz kojeg je vidljivo da je prihvatljivi korisnik vlasnik ili nositelj prava građenja ili nositelj prava služnosti na predmetnoj lokaciji;
2.predugovor, ugovor ili ugovor sklopljen pod uvjetom, na temelju kojeg je prihvatljivi korisnik stekao pravo vlasništva, pravo građenja, pravo služnosti, koncesiju, zakup ili korištenje/uporabu za vrijeme od 20 godina;
3.predugovor, ugovor ili ugovor sklopljen pod uvjetom, a koji je sklopljen s vlasnikom predmetne nekretnine sukladno posebnim propisima te koje ovlašćuju prihvatljivog korisnika na provođenje prihvatljivih aktivnosti, sukladno dostavljenom projektnom prijedlogu za vrijeme od 20 godina;
4.odluka ili suglasnost nadležnog državnog tijela, izdane na temelju posebnih propisa, a temeljem koje se prihvatljivi korisnik ovlašćuje na provođenje prihvatljivih aktivnosti sukladno dostavljenom projektnom prijedlogu.
Troškovnik predloženog projekta (ukoliko je troškovnik izrađen na temelju ponuda, potrebno je uz troškovnik dostaviti i ponude);
Projektnu dokumentaciju:
- kratki opis projekta i kratki opis faze projekta za koju se traži potpora (ako je projekt podijeljen u faze),
- presliku postojeće projektne dokumentacije u elektronskom obliku na prijenosnoj memoriji (CD, DVD, USB stick) koje uključuje glavni i izvedbeni projekt, lokacijsku dozvolu
Urbanističko tehnička dokumentacija potrebna za adaptaciju/gradnju sukladno važećim zakonskim propisima Republike Hrvatske (npr. lokacijska i/ili građevinska dozvola i/ili rješenje o uvjetima građenja i dr.) ; ili dokaz da nije potrebno ishođenje građevinske dozvole;
Uvjerenje nadležnog ureda za prostorno planiranje o usklađenosti zahvata projekta s važećom prostorno-planskom dokumentacijom, ne starije od 60 dana;
Studija izvedivosti (s analizom troškova i koristi/CBA analiza)1;
U slučaju troškova osoblja zaposlenog u instituciji Prijavitelja/Partnera - dokument (akt) temeljem kojeg se utvrđuje iznos bruto plaće; platne liste (IP1 obrazac); specifikacija isplate plaće za banku u slučaju da se neto plaće isplaćuju zbirno za više zaposlenika (npr. zbrojni nalog, popis neto isplata prema banci); akt/i o unutarnjem ustrojstvu i organizacijsku shemu institucije
Izjava prijavitelja i partnera o istinitosti podataka
NACRT ključnih elemenata Poziva na dostavu projektnih prijedloga
Revitalizacija brownfield lokacija
otvoreni postupak
u modalitetu privremenog Poziva
Sadržaj
OPĆE INFORMACIJE (predmet, svrha i pokazatelji Poziva)
1. Indikativni popis uvjeta za prihvatljivost prijavitelja i partnera, broj projektnih prijedloga i Ugovora
2. Financijska alokacija, indikativni iznosi i intenziteti bespovratnih sredstava
3. Indikativni popis prihvatljivih aktivnosti
4. Indikativni popis prihvatljivih i neprihvatljivih troškova
4.1. Prihvatljivi troškovi
4.2. Neprihvatljivi troškovi
5. Prihvatljiva lokacija projekta i razdoblje provedbe projekta
6. Indikativni popis popratne dokumentacije koji će se zahtijevati od Prijavitelja
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
OPĆE INFORMACIJE (p redmet, svrha i pokazatelji Poziva)
Predmet Poziva: Ovim Pozivom na dostavu projektnih prijedloga definiraju se ciljevi, uvjeti i postupak dodjele bespovratnih sredstava namijenjenih za obnovu brownfield lokacija (bivša vojna i/ili industrijska područja) na području Urbane aglomeracije Zagreb.
Svrha (cilj) Poziva: Svrha Poziva je revitalizacija brownfield lokacija na području Urbane aglomeracije Zagreb, tj. obnova područja, zemljišta, nekretnine ili građevine koje su neadekvatno korištene, zapuštene ili napuštene, a mogu bili zagađene i/ili onečišćene, pri čemu iste predstavljaju vrijedan prostorni resurs unutar gradskog tkiva koji se može prenamijeniti i urediti za potrebe stanovništva ili ekonomske isplative investicije.
U okviru ovog Poziva potpora će se dodijeliti projektima kojima će se financirati samo obnova brownfield lokacije, dok će se provedba usluga/sadržaja na pojedinim obnovljenim lokacijama osigurati kroz druge izvore financiranja u skladu sa Strategijom razvoja Urbane aglomeracije Zagreb.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
1. Indikativni popis uvjeta za prihvatljivost prijavitelja i partnera, broj projektnih prijedloga i Ugovora
Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su:
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave s područja Urbane aglomeracije Zagreb.
Institucije u potpunom javnom vlasništvu (agencije, javne ustanove, javne tvrtke itd.).
Partnerske organizacije i partnerstvo je prihvatljivo. Prijavitelj se na Poziv može prijaviti samostalno ili zajedno s partnerom/ima.
U slučaju prijave na Poziv s partnerom, ili više njih, partner(i) mora(ju) ispunjavati sve uvjete prihvatljivosti kao i prijavitelj. Prihvatljivi partneri u okviru ovog Poziva su:
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave s područja Urbane aglomeracije Zagreb.
Institucije u potpunom javnom vlasništvu (agencije, javne ustanove, javne tvrtke itd.).
Prijavitelj po predmetnom Pozivu u postupku dodjele bespovratnih može podnijeti više projektnih prijedloga. S jednim prijaviteljem se može sklopiti više od jednog Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
2. Financijska alokacija, indikativni iznosi i intenziteti bespovratnih sredstava
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva 161.744.625,76 HRK.
Najniži odnosno najviši dopušteni ukupni iznos bespovratnih sredstava koji može biti dodijeljen za financiranje prihvatljivih troškova pojedinačnog projektnog prijedloga u okviru ovog Poziva je kako slijedi:
najniži iznos 3.500.000,00 HRK
najviši iznos 50.000.000,00 HRK.
Najviši mogući udio bespovratnih sredstava je maksimalno 85% od ukupnog iznosa prihvatljivih troškova Projekta.
Bespovratna sredstva koja se isplaćuju po ovom Pozivu ne smatraju se državnom potporom.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
3. Indikativni popis prihvatljivih aktivnosti
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su:
Priprema projektno - tehničke dokumentacije i studija
o Prostorno planske aktivnosti u vezi s obnovom brownfield lokacija u sklopu ITU područja;
o Izrada urbanističkog rješenja;
o Izrada potrebne dokumentacije i ishođenje svih potrebnih dozvola vezano za aktivnosti obnove brownfield lokacije, izgradnje/rekonstrukcije infrastrukture na brownfield lokaciji te prostorno planske aktivnosti.
Obnova brownfield lokacije može uključivati: dekontaminaciju tla, uklanjanje građevine ili njezina dijela, rekonstrukciju građevine, zamjensku gradnju i novu gradnju, odnosno izvedbu građevinskih i drugih radova na brownfield lokaciji u skladu s prostornim planovima. Obnova uključuje sve postupke gradnje i građenja i one građevinske postupke koji im prethode do zaključno ishođenja uporabne dozvole za planirani zahvat);
Izgradnja/rekonstrukcija infrastrukture na brownfield lokaciji s tim da infrastruktura podrazumijeva: komunalne, prometne, energetske, vodne, pomorske, komunikacijske, elektroničke komunikacijske i druge građevine namijenjene gospodarenju s drugim vrstama stvorenih i prirodnih dobara.
Upravljanje projektom
o Aktivnosti pripreme i realizacije projekta:
o Aktivnosti promidžbe i vidljivosti
o Upravljanje projektom i projektna administracija (uključujući ugovaranje vanjskih stručnjaka).
o Horizontalne aktivnosti
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
4. Indikativni popis prihvatljivih i neprihvatljivih troškova
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
4.1. Prihvatljivi troškovi
Izravni troškovi :
Troškovi građevinsko-obrtničkih radova vezanih na rekonstrukciju i nadogradnju;
Troškovi izrade i revizije dokumentacije;
Troškovi ishođenja dozvola;
Troškovi stručnog nadzora;
Troškovi vanjskih usluga;
Troškovi za promidžbu i vidljivost;
Troškovi upravljanja projektom (uključujući troškove plaća i osoblja, vanjsku uslugu stručnjaka za javnu nabavu, troškove financijske revizije projekta).
Neizravni troškovi
Neizravni troškovi planiraju se po fiksnoj stopi do visine od 15 % prihvatljivih izravnih troškova osoblja, sukladno članku 68 (1b) Uredbe (EU) br. 1303/2013. Neizravni troškovi odnose se na troškove uredskog prostora (režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, poštanske usluge, trošak kopiranja, uvezivanja i sl. te troškove održavanja uredskih prostora i troškove potrošnog materijala za potrebe provedbe projekta).
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
4.2. Neprihvatljivi troškovi
Neprihvatljivi troškovi Prijavitelja i Partnera:
Nadoknadivi PDV tj. porez na dodanu vrijednost za koji Prijavitelj/Korisnik ima pravo ostvariti odbitak.
Kamate na dug.
Trošak povezan s ulaganjem radi postizanja smanjenja emisije stakleničkih plinova iz aktivnosti koje su navedene u Prilogu I. Direktive 2003/87/EZ
Trošak povezan s trgovačkim društvima u poteškoćama, u skladu s definicijom pravila Europske unije o državnim potporama
Kupnja ili zakup korištene opreme.
Kupnja vozila koja se koriste u svrhu upravljanja projektom.
Otpremnine, doprinosi za dobrovoljna zdravstvena ili mirovinska osiguranja koja nisu obvezna prema nacionalnom zakonodavstvu te neoporezivi bonusi za zaposlene
Kazne, financijske globe i troškovi sudskog spora.
Operativni troškovi ( izuzev troškova upravljanja projektom).
Gubici zbog fluktuacija valutnih tečaja i provizija na valutni tečaj.
Plaćanja svih bonusa zaposlenima.
Bankovni troškovi za otvaranje i vođenje računa, naknade za financijske transfere i drugi troškovi u potpunosti financijske prirode.
Doprinosi u naravi u obliku izvršavanja radova ili osiguravanja robe, usluga, zemljišta i nekretnina za koje nije izvršeno plaćanje potkrijepljeno dokumentima odgovarajuće dokazne vrijednosti, odnosno svi koji su utvrđeni neprihvatljivima ili uvjetno prihvatljivima u skladu s Pravilnikom o prihvatljivosti izdataka (Narodne novine, broj 143/2014).
Troškovi amortizacije.
Kupnja neizgrađenog zemljišta.
Kupnja nekretnine (uključujući i pripadajuće izgrađeno zemljište)
Izdaci jamstava za pred-financiranje koja izdaje banka ili druga financijska institucija.
Ostali neprihvatljivi troškovi definirani Pravilnikom o prihvatljivosti izdataka (NN 143/2014).
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
5. Prihvatljiva lokacija projekta i razdoblje provedbe projekta
Projektne aktivnosti moraju se provoditi u potpunosti na teritoriju Urbane aglomeracije Zagreb (koja uključuje sljedeće jedinice lokalne samouprave: Zagreb, Sveta Nedelja, Zaprešić, Samobor, Velika Gorica, Stupnik, Zabok, Dugo Selo, Stubičke Toplice, Brdovec, Pušća, Jastrebarsko, Oroslavje, Bistra, Marija Gorica, Klinča Sela, Donja Stubica, Sveti Ivan Zelina, Luka, Jakovlje, Marija Bistrica, Veliko Trgovišće, Pisarovina, Kravarsko, Rugvica, Brckovljani, Dubravica, Gornja Stubica, Orle, Pokupsko)
Razdoblje provedbe projekta započinje početkom obavljanja aktivnosti projekta (najranije od 1. siječnja 2014. godine) te istječe završetkom obavljanja predmetnih aktivnosti, a najduže do 31. prosinca 2020. Razdoblje provedbe pojedinačnih projekta unutar Poziva bit će jasno definirano u Posebnim uvjetima Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.
Projekt ne smije biti fizički niti financijski završen u trenutku podnošenja projektnog prijedloga.
Trošak mora nastati u razdoblju provedbe da bi bio prihvatljiv za financiranje sukladno Ugovoru.
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
6. Indikativni popis popratne dokumentacije koji će se zahtijevati od Prijavitelja
Dokaz o riješenim imovinsko pravnim odnosima kojim se smatra
1. izvadak iz zemljišne knjige iz kojeg je vidljivo da je prihvatljivi korisnik vlasnik ili nositelj prava građenja ili nositelj prava služnosti na predmetnoj lokaciji;
2. predugovor, ugovor ili ugovor sklopljen pod uvjetom, na temelju kojeg je prihvatljivi korisnik stekao pravo vlasništva, pravo građenja, pravo služnosti, koncesiju, zakup ili korištenje/uporabu za vrijeme od 20 godina;
3. predugovor, ugovor ili ugovor sklopljen pod uvjetom, a koji je sklopljen s vlasnikom predmetne nekretnine sukladno posebnim propisima te koje ovlašćuju prihvatljivog korisnika na provođenje prihvatljivih aktivnosti, sukladno dostavljenom projektnom prijedlogu za vrijeme od 20 godina;
4. odluka ili suglasnost nadležnog državnog tijela, izdane na temelju posebnih propisa, a temeljem koje se prihvatljivi korisnik ovlašćuje na provođenje prihvatljivih aktivnosti sukladno dostavljenom projektnom prijedlogu.
Troškovnik predloženog projekta (ukoliko je troškovnik izrađen na temelju ponuda, potrebno je uz troškovnik dostaviti i ponude);
Projektnu dokumentaciju:
- kratki opis projekta i kratki opis faze projekta za koju se traži potpora (ako je projekt podijeljen u faze),
- presliku postojeće projektne dokumentacije u elektronskom obliku na prijenosnoj memoriji (CD, DVD, USB stick) koje uključuje glavni i izvedbeni projekt, lokacijsku dozvolu
Urbanističko tehnička dokumentacija potrebna za adaptaciju/gradnju sukladno važećim zakonskim propisima Republike Hrvatske (npr. lokacijska i/ili građevinska dozvola i/ili rješenje o uvjetima građenja i dr.) ; ili dokaz da nije potrebno ishođenje građevinske dozvole;
Uvjerenje nadležnog ureda za prostorno planiranje o usklađenosti zahvata projekta s važećom prostorno-planskom dokumentacijom, ne starije od 60 dana;
Studija izvedivosti (s analizom troškova i koristi/CBA analiza) 1 ;
U slučaju troškova osoblja zaposlenog u instituciji Prijavitelja/Partnera - dokument (akt) temeljem kojeg se utvrđuje iznos bruto plaće; platne liste (IP1 obrazac); specifikacija isplate plaće za banku u slučaju da se neto plaće isplaćuju zbirno za više zaposlenika (npr. zbrojni nalog, popis neto isplata prema banci); akt/i o unutarnjem ustrojstvu i organizacijsku shemu institucije
Izjava prijavitelja i partnera o istinitosti podataka
1 u skladu sa Vodičem za izradu analize troškova i koristi EK objavljenim na: http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docgener/studies/pdf/cba_guide.pdf
Komentirate u ime: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije