- P R I J E D L O G -
MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE
Na temelju članka 10. stavka 9. Zakona o poljoprivredi („Narodne novine“, broj 30/2015) ministar poljoprivrede donosi
PRAVILNIK
O IZMJENI PRAVILNIKA O PROVEDBI MJERE 4 „ULAGANJA U FIZIČKU IMOVINU“, PODMJERE 4.3. „POTPORA ZA ULAGANJA U INFRASTRUKTURU VEZANO UZ RAZVOJ, MODERNIZACIJU I PRILAGODBU POLJOPRIVREDE I ŠUMARSTVA“, TIPA OPERACIJE 4.3.3. „ULAGANJE U ŠUMSKU INFRASTRUKTURU“ IZ PROGRAMA RURALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE ZA RAZDOBLJE 2014. – 2020.
- Ukupno komentara:
- Ukupno općih komentara:
- Ukupno nadopuna teksta:
Članak 1.
U Pravilniku o provedbi mjere 4 „Ulaganja u fizičku imovinu“, podmjere 4.3. „Potpora za ulaganja u infrastrukturu vezano uz razvoj, modernizaciju i prilagodbu poljoprivrede i šumarstva“, tipa operacije 4.3.3. „Ulaganje u šumsku infrastrukturu“ („Narodne novine“, broj 106/2015, 65/2017 i 77/2017) Prilog V Kriteriji odabira tip operacije 4.3.3. Ulaganje u šumsku infrastrukturu mijenja se i glasi:
PRILOG V.
KRITERIJI ODABIRA TIP OPERACIJE 4.3.3. ULAGANJE U ŠUMSKU INFRASTRUKTURU
KRITERIJ ODABIRA – TIP OPERACIJE 4.3.3. |
BODOVI |
|
OPĆI KRITERIJI |
80 |
|
1. |
Tip ulaganja |
najviše 20 |
|
ulaganje u izgradnju i rekonstrukciju šumske ceste, rekonstrukciju nerazvrstane ceste i traktorskog puta (u šumsku cestu) |
20 |
|
ulaganje u izgradnju traktorskog puta |
15 |
2. |
Tip korisnika |
najviše 20 |
|
šumoposjednici, udruženja šumoposjednika/šumovlasnika |
20 |
|
jedinice lokalne samouprave |
15 |
|
trgovačka društva i druge pravne osobe i tijela državne uprave koje gospodare državnim šumama i šumskim zemljištem |
10 |
3a. |
Postojeća gustoća primarne šumske prometne infrastrukture* |
najviše 20 |
|
postojeća gustoća primarne šumske prometne infrastrukture je manja od 25 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće primarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat primarnog otvaranja šuma |
20 |
|
postojeća gustoća primarne šumske prometne infrastrukture je od 25 % do manje od 50 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće primarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat primarnog otvaranja šuma |
15 |
|
postojeća gustoća primarne šumske prometne infrastrukture je od 50 % do manje od 75 %vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće primarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat primarnog otvaranja šuma |
10 |
|
postojeća gustoća primarne šumske prometne infrastrukture je veća od 75 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće primarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat primarnog otvaranja šuma |
5 |
3b. |
Postojeća gustoća sekundarne šumske prometne infrastrukture* |
najviše 20 |
|
postojeća gustoća sekundarne šumske prometne infrastrukture je manja od 25 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće sekundarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat sekundarnog otvaranja šuma |
20 |
|
postojeća gustoća sekundarne šumske prometne infrastrukture je od 25 % do manje od 50 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće sekundarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat sekundarnog otvaranja šuma |
15 |
|
postojeća gustoća sekundarne šumske prometne infrastrukture je od 50 % do manje od 75 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće sekundarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat sekundarnog otvaranja šuma |
10 |
|
postojeća gustoća sekundarne šumske prometne infrastrukture je veća od 75 % vrijednosti maksimalne dozvoljene gustoće sekundarne šumske prometne infrastrukture pripadajućeg reljefnog područja u kojemu se provodi zahvat sekundarnog otvaranja šuma |
5 |
4. |
Stupanj opasnosti od šumskog požara |
najviše 10 |
|
prosječni stupanj opasnosti šumskog požara u odjelima/odsjecima koji su predmet zahvata primarnog odnosno sekundarnog otvaranja šuma je vrlo velik |
10 |
|
prosječni stupanj opasnosti šumskog požara u odjelima/odsjecima koji su predmet zahvata primarnog odnosno sekundarnog otvaranja šuma je velik |
9 |
|
prosječni stupanj opasnosti šumskog požara u odjelima/odsjecima koji su predmet zahvata primarnog odnosno sekundarnog otvaranja šuma je umjeren |
8 |
|
prosječni stupanj opasnosti šumskog požara u odjelima/odsjecima koji su predmet zahvata primarnog odnosno sekundarnog otvaranja šuma je mali |
7 |
5. |
Povećanje gustoće mreže šumskih prometnica |
najviše 10 |
|
projektirana/projektirane šumske prometnice povećavaju gustoću postojeće mreže šumskih prometnica više od 60 % |
10 |
|
projektirana/projektirane šumske prometnice povećavaju gustoću postojeće mreže šumskih prometnica od 40 % do manje od 60 % |
9 |
|
projektirana/projektirane šumske prometnice povećavaju gustoću postojeće mreže šumskih prometnica od 20 % do manje od 40 % |
8 |
|
projektirana/projektirane šumske prometnice povećavaju gustoću postojeće mreže šumskih prometnica do 20 % |
7 |
|
HORIZONTALNI KRITERIJI |
20 |
6. |
Stupanj razvijenosti JLS-a u kojem se ulaganje provodi u skladu s indeksom razvijenosti |
najviše 20 |
|
Ulaganje na području JLS-a koje pripada I. skupini |
20 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada II. skupini |
18 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada III. skupini |
16 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada IV. skupini |
14 |
|
Ulaganja na području JLS-a na brdsko-planinskim područjima sukladno Zakonu o brdsko-planinskim područjima i otoci koji su u sastavu jedinica lokalne samouprave koje se nalaze u V. i VI. skupini |
14 |
|
Ulaganja na području JLS-a na brdsko-planinskim područjima sukladno Zakonu o brdsko-planinskim područjima i otoci koji su u sastavu jedinica lokalne samouprave koje se nalaze u VII. i VIII. skupini |
12 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada V. skupini |
10 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada VI. skupini |
8 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada VII. skupini |
6 |
|
Ulaganja na području JLS-a koje pripada VIII. skupini |
4 |
NAJVEĆI MOGUĆI BROJ BODOVA |
100 |
|
PRAG PROLAZNOSTI |
48 |
*Napomena: kriterij 3a (ulaganje u izgradnju šumske ceste, ulaganje u rekonstrukciju šumske ceste, ulaganje u rekonstrukciju nerazvrstane ceste i ulaganje u rekonstrukciju traktorskog puta (u šumsku cestu) ili kriterij 3b (ulaganje u izgradnju traktorskog puta) koristi se ovisno o vrsti ulaganja.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Narodnim novinama“.
Komentari