E-SAVJETOVANJA

Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt
Savjetovanja Istraživanja Pomoć
  • Često postavljana pitanja
  • Preuzmi upute
  • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
  • Kontakt

Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti


  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

  • Ukupno komentara:
  • Ukupno općih komentara:
  • Ukupno nadopuna teksta:

Ključni elementi Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Uključivanje djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti u sport“

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

1. Obrazloženje PDP-a i specifičnog cilja

 

 

Predmetni Poziv na dostavu projektnih prijedloga (u daljnjem tekstu: PDP) provodi se u okviru Prioriteta P3. Socijalno uključivanje, Specifičnog cilja ESO4.8. Poticanje aktivnog uključivanja radi promicanja jednakih mogućnosti, nediskriminacije i aktivnog sudjelovanja te poboljšanje zapošljivosti, posebno za skupine u nepovoljnom položaju.

 

Opći cilj PDP-a je povećanje socijalne uključenosti ranjivih skupina provedbom programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti.

 

Specifični cilj PDP-a je:

Poboljšanje pristupa pripadnika ranjivih skupina (djeca i mladi u riziku od socijalne isključenosti, djeca s teškoćama u razvoju te djeca i mlađe punoljetne osobe s problemima u ponašanju) sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima s ciljem povećanja njihove socijalne uključenosti.


 

Komentara na članku: 6 Općih komentara: 6 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

2. Pokazatelji PULJP-a  

 

PDP pridonosi sljedećim pokazateljima utvrđenim na razini PULJP-a:

Identifikacijska oznaka i naziv pokazatelja

Mjerna jedinica

Vrsta i opis pokazatelja

Veza s pokazateljem SC PDP-a

SO03 Broj osoba u nepovoljnom položaju

Osoba

Specifični pokazatelj ostvarenja

Odnosi se na broj djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti, djece s teškoćama u razvoju te djece i mlađih punoljetnih osoba s problemima u ponašanju koji će sudjelovati u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima.

SF.3.4.08.xx.-01 Broj pripadnika ranjive/ih skupine/a koji su sudjelovali u projektnim aktivnostima.

SR05 Broj osoba u nepovoljnom položaju s postignutom minimalnom razinom sudjelovanja po izlasku

Osoba

Specifični pokazatelj rezultata

Odnosi se na osobe navedene pod pokazateljem SO03 Broj osoba u nepovoljnom položaju koje su sudjelovale u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima u minimalnom trajanju od 2 puta tjedno po 45 minuta, odnosno koje su ostvarile minimalno sudjelovanje od 60 % u aktivnostima programa.

Pripadnik ciljne skupine kroz jednu školsku godinu mora sudjelovati u 60 % aktivnosti programa da bi zadovoljio minimalnu razinu sudjelovanja.

SF.3.4.08.xx.-02 Broj pripadnika ranjive/ih skupine/a koji su postigli minimalnu razinu sudjelovanja u projektnim aktivnostima.

 

Komentara na članku: 7 Općih komentara: 5 Nadopuna teksta: 2
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

3. Financijska alokacija PDP-a

 

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog PDP-a je 19.000.000,00 EUR od čega je:

  • iznos sredstava osiguran u Državnom proračunu RH iz sredstava Europske unije i Europskog socijalnog fonda plus 16.150.000,00 EUR (85 %)
  • iznos sredstava osiguran u Državnom proračunu RH za nacionalno sufinanciranje 2.850.000,00  EUR (15 %).

 

Nadležno tijelo zadržava pravo:

  • povećanja ukupnog raspoloživog iznosa bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog PDP-a;
  • ne dodijeliti sva raspoloživa sredstva u okviru ovog PDP-a;
  • u bilo kojem trenutku otkazati ili obustaviti PDP.
Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

4. Specifični cilj PDP-a s ciljnim skupinama i pokazateljima

 

Specifični cilj 1. Poboljšanje pristupa pripadnika ranjivih skupina (djeca i mladi u riziku od socijalne isključenosti, djeca s teškoćama u razvoju te djeca i mlađe punoljetne osobe s problemima u ponašanju) sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima s ciljem povećanja njihove socijalne uključenosti

Ciljne skupine

Ciljna skupina odnosi se na pripadnike sljedećih ranjivih skupina:

- djeca i mladi u riziku od socijalne isključenosti (nezaposlenih roditelja, roditelja korisnika dječjeg doplatka, bez odgovarajuće roditeljske skrbi, samohranih roditelja, iz jednoroditeljskih obitelji, iz obitelji s troje ili više djece);

- djeca s teškoćama u razvoju;

- djeca i mlađe punoljetne osobe s problemima u ponašanju.

Obrazloženje koristi za ciljne skupine

Bavljenje sportom pruža ciljnoj skupini priliku za socijalizaciju jer razvijaju interpersonalne vještine i uče o suradnji, što doprinosi njihovoj emocionalnoj stabilnosti i samopouzdanju. Sudjelovanje u sportskim aktivnostima omogućuje im stjecanje važnih životnih vještina, kao što su timski rad, komunikacija i rješavanje konflikata. Osim toga, bavljenje sportom poboljšava njihovo fizičko zdravlje i kondiciju, a redovita tjelesna aktivnost može smanjiti simptome anksioznosti i depresije, poboljšati raspoloženje i potaknuti osjećaj zadovoljstva.

Pokazatelji Specifičnog cilja  

SF.3.4.08.xx.-01 Broj pripadnika ranjive/ih skupine/a koji su sudjelovali u projektnim aktivnostima

SF.3.4.08.xx.-02 Broj pripadnika ranjive/ih skupine/a koji su postigli minimalnu razinu sudjelovanja u projektnim aktivnostima

 

Pokazatelji Specifičnog cilja 1.

Naziv pokazatelja Specifičnog cilja

SF.3.4.08.xx.-01 Broj pripadnika ranjive/ih skupine/a koji su sudjelovali u projektnim aktivnostima

Opis pokazatelja

 

Pokazatelj obuhvaća pripadnike ciljne skupine kojima je omogućeno sudjelovanje na sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima (npr. treninzima, radionicama i natjecanjima).

Primjena pokazatelja

OBAVEZNA

Propisana minimalna vrijednost

10

 

Pokazatelji Specifičnog cilja 1.

Naziv pokazatelja Specifičnog cilja

SF.3.4.08.xx.-02 Broj pripadnika ranjive/ih skupine/a koji su postigli minimalnu razinu sudjelovanja u projektnim aktivnostima

Opis pokazatelja

 

Pokazatelj obuhvaća pripadnike ciljne skupine koji su postigli minimalnu razinu sudjelovanja. Minimalna razina sudjelovanja znači da je osoba sudjelovala u minimalno 60 % predviđenih sati trajanja sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti. Predviđeno trajanje sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti podrazumijeva provođenje istih po 2 puta tjedno u trajanju od 45 minuta u okviru jedne školske godine.

Primjena pokazatelja

OBAVEZNA

Propisana minimalna vrijednost

10

1 Odnosi se na djecu do navršenih 18 godina i mlade do navršenih 30 godina starosti.

2 Mlađa punoljetna osoba je odrasla osoba koja nije navršila 21 godinu života.

 

Prijavitelj na razini projektnog prijedloga treba obrazložiti doprinos pokazateljima specifičnog cilja PDP-a te njihove konkretne ciljne vrijednosti navesti u Prijavnom obrascu gdje je primjenjivo. Neće se smatrati prihvatljivima za financiranje projektni prijedlozi za koje nisu odabrani svi pokazatelji čija je primjena obvezna i/ili za koje nije navedena predviđena propisana minimalna ciljna vrijednost.

U slučaju neostvarenja planiranih vrijednosti pokazatelja specifičnog cilja PDP-a, a koju je Prijavitelj naveo u obrascu projektnog prijedloga, PT2 će izvršiti financijsku korekciju na razini ukupnih odobrenih troškova projekta.

Uzimajući u obzir postotak neostvarenja postavljene ciljne vrijednosti za pojedinačni pokazatelj u okviru specifičnog cilja PDP-a na kraju provedbe projekta, a s obzirom na odobrene vrijednosti u završnom Zahtjevu za nadoknadom sredstava, primjenjivat će se sljedeća stopa financijske korekcije na ukupno odobrene troškove projekta:

Postotak ostvarenja vrijednosti pokazatelja SC PDP-a u odnosu na planirane vrijednosti

Stopa financijske korekcije na ukupne odobrene troškove projekta

Manje od 85 %, ali veće od ili jednako 70 %

2 %

Manje od 70 %, ali veće od ili jednako 60 %

5 %

Manje od 60 %

10 %

 

U slučaju neostvarenja postavljenih ciljanih vrijednosti većih od 15 % za više pokazatelja u okviru jednog specifičnog cilja PDP-a, prilikom primjene financijske korekcije određuje se ona stopa koja ima najvišu vrijednost (stope se ne kumuliraju).

Komentara na članku: 7 Općih komentara: 7 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

5. Iznosi i intenziteti bespovratnih sredstava po pojedinačnom projektnom prijedlogu

 

Najniži iznos bespovratnih sredstava

Najviši iznos bespovratnih sredstava

50.000,00 EUR

150.000,00 EUR

 

Intenzitet potpore (udio bespovratnih sredstava) po pojedinom projektnom prijedlogu može iznositi najviše do 98 % prihvatljivih troškova.

Korisnicima se osigurava isplata predujma u iznosu do 40 % ukupne vrijednosti dodijeljenih bespovratnih sredstava.

Predujam se neće isplaćivati korisnicima dodjele bespovratnih sredstava koji su ujedno i proračunski korisnici državnog proračuna.

 

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

6. Prihvatljive projektne aktivnosti i mjerljivi ishodi

 

U okviru PDP-a prihvatljive su za financiranje sljedeće aktivnosti:

Specifični cilj 1. Poboljšanje pristupa pripadnika ranjivih skupina (djeca i mladi u riziku od socijalne isključenosti, djeca s teškoćama u razvoju te djeca i mlađe punoljetne osobe s problemima u ponašanju) sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima s ciljem povećanja njihove socijalne uključenosti

OBAVEZNA AKTIVNOST

1. Provedba postojećih programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljne skupine.

 

IZBORNE AKTIVNOSTI

1. Osiguravanje preduvjeta (uključujući nužnu stručnu podršku i/ili unapređenje programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti) za sudjelovanje djece s teškoćama u razvoju u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima;

2. Podizanje svijesti o važnosti integriranja korisnika u sportske programe i natjecanja pravnih osoba iz sustava sporta.

 

Horizontalne aktivnosti

1. Komunikacija i vidljivost:

- promocija projektnih aktivnosti kroz završnu konferenciju;

- priprema, oblikovanje, tisak i/ili nabava promotivnih materijala i materijala za izvršenje obveze komunikacije i vidljivosti

 

2. Upravljanje projektom i administracija

 

- rad projektnog tima i upravljanje projektom.

 

Prijavitelj u okviru projektnog prijedloga mora planirati te opisati provedbu horizontalnih aktivnosti, međutim nije u obvezi planirati troškove potrebne za provedbu horizontalnih aktivnosti (u slučaju kada troškove Prijavitelj snosi sam).

Prijavitelj u okviru projektnog prijedloga nužno mora odabrati naznačenu obveznu aktivnost, dok je iz popisa izbornih aktivnosti dužan odabrati minimalno jednu aktivnost.

Dodatne aktivnosti nisu prihvatljive.

Za sve aktivnosti PDP-a, osim aktivnosti Upravljanja projektom i administracije, razrađeni su sljedeći mjerljivi ishodi za koje Prijavitelj ima obvezu uvrštavanja u projektni prijedlog u slučaju odabira aktivnosti.

POPIS MJERLJIVIH ISHODA

Naziv Mjerljivog ishoda 1. Broj provedenih postojećih programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljne skupine

Opis ishoda i poveznica s aktivnosti

Ovaj mjerljivi ishod odnosi se na uspješnu provedbu postojećih programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za pripadnike ciljne skupine. Cilj je osigurati da se planirani programi učinkovito implementiraju, dosegnu ciljnu skupinu i postignu željene rezultate u pogledu socijalne uključenosti, odnosno da se stvore preduvjeti za redovito sudjelovanje djece i mladih u sustavu sporta. Kroz provedbu programa poboljšat će se socijalna integracija i osjećaj pripadnosti kroz sudjelovanje u zajedničkim sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima te će se unaprijediti fizičko i mentalno zdravlje sudionika.

Mjerljivi ishod smatra se ostvarenim provedbom programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti minimalno 2 puta tjedno u trajanju od 45 minuta u okviru jedne školske godine.

Mjerljivi ishod je obavezan.

Mjerljivi ishod povezan je s provedbom obvezne aktivnosti Provedba postojećih programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljne skupine u okviru Specifičnog cilja 1.

Propisana minimalna vrijednost

1

Naziv Mjerljivog ishoda 2. Broj ostvarenih preduvjeta za sudjelovanje djece s teškoćama u razvoju u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima

Opis ishoda i poveznica s aktivnosti

Programi mogu obuhvatiti različite sportske discipline, rekreativne aktivnosti, kao i specifične treninge ili prilagodbe koje omogućuju djeci s teškoćama da sudjeluju u navedenim aktivnostima, što uključuje i rad asistenata, kineziterapeuta, psihologa, liječnika, fizioterapeuta i ostalih dionika koji su neophodni za sudjelovanje djece s teškoćama u razvoju. Ovaj mjerljivi ishod odnosi se na ostvarenje preduvjeta za sudjelovanje djece s teškoćama u razvoju u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima.

Mjerljivi ishod smatra se ostvarenim ukoliko su u provedbu programa uključena djeca s teškoćama u razvoju i/ili je proveden unaprijeđeni program sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti minimalno 2 puta tjedno u trajanju od 45 minuta u okviru jedne školske godine.

Mjerljivi ishod je obavezan, ukoliko je odabrana izborna aktivnost 1.

Mjerljivi ishod povezan je s provedbom izborne aktivnosti Osiguravanje svih preduvjeta (uključujući nužnu stručnu podršku i/ili unapređenje programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti) za sudjelovanje djece s teškoćama u razvoju u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima u okviru Specifičnog cilja 1.

Propisana minimalna vrijednost

1

Naziv Mjerljivog ishoda 3. Broj održanih edukativnih sportskih radionica za podizanje svijesti o važnosti i mogućnostima kvalitetnog provođenja slobodnog vremena

Opis ishoda i poveznica s aktivnosti

Ovaj mjerljivi ishod odnosi se na ukupni broj edukativnih sportskih radionica koje će biti održane s ciljem podizanja svijesti među djecom, mladima, roditeljima i zajednicom o važnosti aktivnog i kvalitetnog provođenja slobodnog vremena. Radionice će obuhvatiti teme kao što su fizička aktivnost, zdrave navike, timski rad i prednosti sportskog sudjelovanja, s naglaskom na prilagodbu sadržaja potrebama djece s teškoćama u razvoju i djece i mlađih punoljetnih osoba s problemima u ponašanju. Osnaživanje sudionika znanjem i vještinama koje će im omogućiti aktivno sudjelovanje u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima potaknut će ih na donošenje zdravih odluka u vezi s vlastitim slobodnim vremenom te će povećanje svijesti dovesti do veće uključenosti djece i mladih u sport.

Mjerljivi ishod je obavezan.

Mjerljivi ishod povezan je s provedbom izborne aktivnosti Podizanje svijesti o važnosti integriranja korisnika u sportske programe i natjecanja pravnih osoba iz sustava sporta u okviru Specifičnog cilja 1.

Propisana minimalna vrijednost

2

Naziv Mjerljivog ishoda 4. Održana završna konferencija

Opis ishoda i poveznica s aktivnosti

Mjerljivi ishod se odnosi na organizaciju konferencije usmjerene na promociju aktivnosti i rezultatima projekta. Cilj konferencije je predstavljanje postignutih rezultata, analiza izazova te dijalog između ključnih dionika, razmjenu iskustava te poticanje suradnje među sudionicima.

Mjerljivi ishod je obavezan.

Mjerljivi ishod povezan je s provedbom obvezne aktivnosti Komunikacija i vidljivost u okviru Horizontalnih aktivnosti.

Propisana minimalna vrijednost

1

Naziv Mjerljivog ishoda 5. Broj provedenih promotivnih aktivnosti u svrhu promocije projektnih aktivnosti

Opis ishoda i poveznica s aktivnosti

U okviru projekta provest će se promotivne aktivnosti koje uključuju izradu i tisak promotivnih materijala. Cilj je osigurati vidljivost i informiranost o projektu kako bi se javnost, dionici i ciljne skupine informirali o ciljevima projekta.

 

Ostvarenje propisane minimalne vrijednosti smatra se izrada promotivnih materijala.

 

Mjerljivi ishod je obavezan.

 

Mjerljivi ishod povezan je s provedbom obvezne aktivnosti Komunikacija i vidljivost u okviru Horizontalnih aktivnosti.

Propisana minimalna vrijednost

1

 

Prijavitelj na razini projektnog prijedloga treba obrazložiti doprinos mjerljivim ishodima te njihove konkretne ciljne vrijednosti navesti u Prijavnom obrascu gdje je primjenjivo.

Neće se smatrati prihvatljivima za financiranje projekti za koje nisu odabrani svi mjerljivi ishodi aktivnosti koje su obvezne u projektnom prijedlogu i/ili za koje nije navedena predviđena propisana minimalna ciljna vrijednost.

U slučaju  neostvarenja planiranih vrijednosti mjerljivih ishoda, a koje je Prijavitelj naveo u obrascu projektnog prijedloga, PT2 može izvršiti financijsku korekciju na razini ukupno odobrenih troškova aktivnosti povezanih s ishodima.

Komentara na članku: 3 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 3
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

7. Prihvatljivost Prijavitelja/Partnera i formiranje Partnerstva

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

7.1. Prihvatljivi Prijavitelji

 

Prijavitelj mora biti jedan od sljedećih pravnih subjekata:

1. pravne osobe iz sustava sporta upisane u Evidenciju pravnih osoba u sportu 3 ;

2. osnovne 4 i srednje škole 5 prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih koje imaju osnovano školsko sportsko društvo 6 .

 

Prijavitelj mora ispunjavati sljedeće uvjete:

Pravne osobe iz sustava sporta

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj 7 ili upisan u Registar udruga 8 ;
  • biti upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu.

 

Osnovne i srednje škole

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj 9 ;
  • biti osnovna i/ili srednja škola prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

 

3 https://sport.gov.hr/%23/home/evidencijaPravnihOsoba

4 http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?appName=OS

5 http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?appName=SS

6 Izvor provjere: Registar školskih sportskih društava koji vodi Hrvatski školski sportski savez i koji će biti dostupan na dan objave poziva

7 Izvor provjere: Sudski registar

8 https://registri-npo-mpu.gov.hr/#!udruge

9 Izvor provjere: Sudski registar

Komentara na članku: 2 Općih komentara: 2 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor


7.2. Formiranje Partnerstva i prihvatljivi Partneri

 

Prijavitelj može prijaviti i provoditi projekt samostalno ili u Partnerstvu.

Prijavitelj može istovremeno biti Partner u 5 projektnih prijedloga.

Partner može istovremeno biti Partner u 5 projektnih prijedloga 10.

Partner mora biti jedan od sljedećih pravnih subjekata:

  1. Pravne osobe iz sustava sporta upisane u Evidenciju pravnih osoba u sportu
  2. Dječji vrtić 11 prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  3. Osnovne i srednje škole prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih koje imaju osnovano školsko sportsko društvo
  4. Ustanove iz sustava visokog obrazovanja 12 prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih
  5. Udruge koje su u Registru udruga registrirane pod djelatnostima br. 9.1., 11.1, 11.2. i 12 13
  6. Ustanove socijalne skrbi 14 : zavod, obiteljski centar, dom socijalne skrbi i centar za pomoć u kući.

 

Partner mora ispunjavati sljedeće uvjete:

Pravne osobe iz sustava sporta

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj 15,
  • biti upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu.

Dječji vrtić

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj 16,
  • biti dječji vrtić prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Osnovne i srednje škole koje imaju osnovano školsko sportsko društvo

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj 17 ,
  • biti osnovna 18 i/ili srednja škola 19 prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih,
  • imati osnovano školsko sportsko društvo 20 .

Ustanove iz sustava visokog obrazovanja

  • na dan objave Poziva biti registriran u Republici Hrvatskoj 21 ,
  • biti ustanova iz sustava visokog obrazovanja prema popisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.

Udruge koje su u Registru udruga registrirane pod djelatnostima br. 9.1., 11.1, 11.2. i 12

  • na dan objave Poziva biti upisane u Registar udruga pod djelatnostima br. 9.1., 11.1, 11.2. i 12.

Ustanove socijalne skrbi: zavod, obiteljski centar, dom socijalne skrbi i centar za pomoć u kući

  • na dan objave Poziva biti registrirane u Republici Hrvatskoj 22 ,
  • na dan objave Poziva biti upisane u Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi.

Uloga Prijavitelja i Partnera u provedbi mora biti jasno naznačena u projektnom prijedlogu.

 

10 Navedeni uvjet ne odnosi se na Ustanove socijalne skrbi: zavod i obiteljski centar.

11 http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?appName=Vrtici

12 http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?offset=0&appName=ustanove_VU

13 Izvor provjere: Registar udruga

14 Izvor provjere: Registar pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju djelatnost socijalne skrbi

15 Izvor provjere: Sudski registar

16 Izvor provjere: Sudski registar 

17 Izvor provjere: Sudski registar

18 http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?appName=OS

19 http://mzos.hr/dbApp/pregled.aspx?appName=SS

20 Izvor provjere: Registar školskih sportskih društava koji vodi Hrvatski školski sportski savez.

21 Izvor provjere: Sudski registar

22 Izvor provjere: Sudski registar

Komentara na članku: 3 Općih komentara: 2 Nadopuna teksta: 1
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

7.3. Uvjeti prihvatljivosti koji se odnose na Prijavitelja/ Partnera

 

Prijavitelj i Partner/i zajednički moraju ispunjavati sljedeće zahtjeve:

1. Posjedovati stabilne i dostatne izvore financiranja za provedbu aktivnosti projekta:

na razini Prijavitelja i Partnera kumulativno je ostvareno najmanje 25 % prihoda u odnosu na ukupne planirane prihvatljive troškove projekta, a sukladno zadnjem dostupnom financijskom izvješću u trenutku predaje projektnog prijedloga.

2. Posjedovati dostatne operativne i administrativne kapacitete:

na razini Prijavitelja i Partnera u financijskoj godini za koju su dostupni službeni podaci zaposlena je najmanje 1 osoba,  odnosno na raspolaganju je najmanje 1 član/volonter, a sukladno posljednjem službeno prihvaćenom financijskom izvješću koje ne može biti starije od dvije godine od datuma podnošenja projektnog prijedloga.

 

Komentara na članku: 3 Općih komentara: 3 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

7.4. Osnove isključenja za Prijavitelja i/ili Partnere

 

OSNOVA ISKLJUČENJA
Prijavitelj/Partner ne ispunjava obvezu isplate plaća zaposlenicima, plaćanja doprinosa za financiranje obveznih osiguranja (osobito zdravstveno ili mirovinsko) ili plaćanja poreza u skladu s propisima Republike Hrvatske kao države u kojoj je osnovan Prijavitelj/Partner i u kojoj će se provoditi Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava i u skladu s propisima države poslovnog nastana Prijavitelja/Partnera (ako oni nemaju poslovni nastan u Republici Hrvatskoj). Smatra se prihvatljivim da Prijavitelj/korisnik  nije udovoljio spomenutim obvezama, ako mu, sukladno posebnom propisu, plaćanje tih obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
U slučaju da je nad gospodarskim subjektom podnesen prijedlog za pokretanje predstečajnog ili stečajnog postupka; pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka; otvoren predstečajni ili stečajni postupak, ispunjeni uvjeti za pokretanje ili je pokrenut postupak likvidacije (po službenoj dužnosti ili po prijedlogu); podnesen prijedlog za otvaranje postupka izvanredne uprave; da njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda ili je pokrenut postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati; da je u nagodbi s vjerovnicima ili je pokrenut postupak nagodbe s vjerovnicima; da je obustavio poslovne djelatnosti, ili da se nalazi u postupku koji su, prema propisima države njegova sjedišta ili nastana kojima se regulira pitanje insolvencijskog prava, slični nekom od prethodno navedenih postupaka.

U slučaju ako je Prijavitelj ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje Prijavitelja (osobe koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta) pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za njihovo zastupanje:

  • sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) iz Kaznenog zakona (NN, br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15, 101/17, 118/18, 126/19. 84/21, 114/22), članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela) iz Kaznenog zakona (NN, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11)
  • terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam), članka 101.a (putovanje u svrhu terorizma) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona (NN, br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15, 101/17, 118/18) i članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (NN, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12)
  • pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona (NN 125/2011, 144/2012, 56/2015, 61/2015, 101/2017, 118/2018) i članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (NN, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12)
  • dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona (NN, br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15, 101/17, 118/18) i članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (NN, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12)
  • korupciju, na temelju članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona (NN, br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15, 101/17, 118/18) i članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (NN, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12)
  • prijevaru, na temelju članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona (NN, br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15, 101/17, 118/18) i članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (NN, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12)
Prijavitelj/Partner je dostavio lažne podatke pri predočavanju dokaza sukladno gore navedenim točkama.
Prijavitelj/Partner je pokušao pribaviti povjerljive informacije ili na nepropisan način utjecati na postupak odabira tijekom ovog ili prijašnjih PDP-ova.

Prijavitelj/Partner nije izvršio povrat sredstava prema odluci nadležnog tijela računajući od:

  • zaprimanja rješenja Upravljačkog tijela kojim se odbija prigovor korisnika na Odluku o nepravilnosti kojom je utvrđen povrat sredstava, ili
  • od proteka roka za povrat sredstava na temelju raskida ugovora o dodjeli bespovratnih po bilo kojoj osnovi, ili
  • do proteka roka za povrat sredstava na temelju obavijesti o obvezi povrata predujma.
Prijavitelj/Partner koji je u sukobu interesa u predmetnom postupku dodjele bespovratnih sredstava.
Prijavitelj/Partner nije registriran za djelatnost koja je tražena PDP-om/nema utvrđenu nadležnost za provedbu aktivnosti PDP-a.
Prijavitelj/Partner podliježe neizvršenom nalogu za povrat sredstava na temelju prethodne odluke Komisije kojom se potpora što ju je dodijelila država članica ocjenjuje nezakonitom i nespojivom s unutarnjim tržištem, u skladu s odredbom članka 1. točke 4. (a) Uredbe (EU) br. 651/2014.
Prijavitelj/Partner ima zapreke za obavljanje poslova u sportu sukladno čl. 111. i 112. Zakona o sportu.
Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

8. Prihvatljivost troškova

 

Prijavitelj je dužan razraditi proračun svih planiranih troškova potrebnih za realizaciju projektnog prijedloga . Proračun projekta treba se zasnivati na načelima ekonomičnosti, učinkovitosti i djelotvornosti tj. troškovi projekta moraju biti dostatni za postizanje očekivanih ishoda i ciljeva, a planirani iznosi trebaju odgovarati tržišnim cijenama. Za određivanje prihvatljivosti troškova, potrebno je uzeti u obzir Pravilnik o prihvatljivosti troškova u okviru ESF+ te ovim PDP-om utvrđene uvjete prihvatljivosti troškova.

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 1
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

8.1. Prihvatljive vrste troškova

 

Projektni prijedlozi mogu sadržavati sljedeće prihvatljive vrste troškova:

1. IZRAVNI TROŠKOVI

Izravni troškovi su svi oni troškovi koji se mogu direktno povezati s provedbom aktivnosti ili projekta i gdje se izravna povezanost može demonstrirati/dokazati.

Potkategorije izravnih troškova:

Izravni troškovi osoblja : Troškovi osoblja su troškovi koje je moguće jasno identificirati i koji proizlaze iz Ugovora o radu ili Rješenja između poslodavca i radnika a odnose se na trošak rada djelatnika/zaposlenika između poslodavca i fizičke osobe. Trošak rada osoblja se odnosi na osoblje koje je izravno uključeno u provedbu projekta i projektnih aktivnosti, tj. izravno doprinosi ostvarenju ciljeva projekta.

 

Ostali izravni troškovi : svi ostali izravni troškovi koji nisu izravni troškovi osoblja.

  • trošak ugovora o (autorskom) djelu/volonterskom ugovoru za provedbu programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljne skupine (trošak trenera)
  • naknade za vanjske usluge izravno vezane uz provedbu projektnih aktivnosti (ugovori o djelu koje pružaju fizičke osobe (asistenti) koje sudjeluju na provedbi projekta, a koji nisu zaposlenici korisnika, a u izravnoj su vezi s ostvarenjem jednog ili više ciljeva projekta, ugovori o uslugama za odgovarajuće stručne osobe ako potrebe krajnjih korisnika podrazumijevaju njihovo sudjelovanje u provedbi projektnih aktivnosti). U slučaju angažiranja izvršitelja vanjskih usluga putem ugovora o djelu ili autorskih ugovora treba voditi računa o zakonskim odredbama koje ove poslove utvrđuju kao privremene i povremene.
  • nabava sportske opreme za sudionike sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti projekta
  • troškovi prilagodbe, odnosno unapređenja programa sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti za ciljnu skupinu djece s teškoćama u razvoju
  • troškovi rada stručnjaka za ostvarivanje preduvjeta za sudjelovanje ciljne skupine u sportskim i sportsko-rekreativnim aktivnostima (npr. kineziterapeuti, liječnici, psiholozi, fizioterapeuti)
  • troškovi sudjelovanja ciljnih skupina u projektnim aktivnostima:
    • troškovi prijevoza na mjesto i s mjesta provedbe projektnih aktivnosti
    • troškovi smještaja
    • ostali troškovi vezani uz sudjelovanje ciljnih skupina u projektnim aktivnostima (npr. kotizacija, troškovi hrane i pića)
    • troškovi najma prostora povezani s održavanjem sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti isključivo za pripadnike ciljne skupine
  • troškovi promidžbe i vidljivosti:
    •  troškovi organizacije radionica i konferencija
    • troškovi najma prostora povezani s održavanjem radionica i konferencija
  • troškovi sudjelovanja na natjecanjima
    • troškovi kotizacije
    • troškovi prijevoza
    • troškovi smještaja.

Napomena:

Navedena lista prihvatljivih vrsta troškova je indikativna. Prihvatljivost troškova koji nisu gore navedeni procjenjivat će se na temelju povezanosti s predloženim aktivnostima.

 

2. NEIZRAVNI TROŠKOVI

Neizravni troškovi su svi prihvatljivi troškovi nastali provedbom projekta, koje nije moguće nedvojbeno i izravno povezati s jednom ili više projektnih aktivnosti, već s provedbom projekta u cjelini. Takvi troškovi mogu uključivati administrativne troškove za koje je teško utvrditi vrijednost koja se veže uz provedbu aktivnosti. Tipični neizravni troškovi su troškovi upravljanja, troškovi postupka zapošljavanja, računovodstveni troškovi, trošak struje, vode, telefona i sl. Izračun neizravnih troškova vrši se primjenom paušalne stope sukladno točki 8.2. Upotreba pojednostavljenih troškovnih opcija.

 

Komentara na članku: 11 Općih komentara: 8 Nadopuna teksta: 3
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

8.2. Upotreba pojednostavljenih troškovnih opcija

 

Paušalne stope

U okviru PDP-a Prijavitelj mora odabrati ponuđenu kombinaciju modela paušalne stope:

Izravni troškovi osoblja izračunavaju se primjenom paušalne stope od 20 % na ostale izravne troškove osim izravnih troškova osoblja.

Za ostale izravne troškove je potrebno primijeniti odgovarajuću kategoriju troška prilikom popunjavanja troškovnika projektnog prijedloga. Na temelju ukupnih iznosa za ostale izravne troškove, automatski se prilikom popunjavanja prijavnog obrasca izračunava primjenjiv postotak za izravne troškove osoblja.

Neizravni troškovi izračunavaju se primjenom paušalne stope od 15 % na prihvatljive izravne troškove osoblja.

Na temelju ukupnog iznosa za prihvatljive izravne troškove osoblja, automatski se prilikom popunjavanja prijavnog obrasca izračunava primjenjiv postotak za neizravne troškove.

Napomena: Tijekom provjera i odobravanja zahtjeva za nadoknadom sredstava neće se vršiti kontrola popratne dokumentacije za troškove projekta izračunate primjenom paušalne stope, osim u slučaju sumnje na počinjenu nepravilnost/prijevaru.

Neovisno o korištenju pojednostavljenih troškovnih opcija, Korisnik je dužan za vrijeme trajanja ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava izvršiti sva plaćanja, poštivati odredbe Pravilnika o prihvatljivosti troškova u okviru Europskog socijalnog fonda plus (dostupno na ESF+ internetskoj stranici) te sve relevantne odredbe nacionalnog i europskog zakonodavstva u smislu troškova i izdataka nastalih prilikom provedbe projekta.

Tijekom provjere prihvatljivosti izdataka, ukupan iznos prihvatljivih ostalih izravnih troškova koji nisu troškovi osoblja te operacije ne može se povećati u odnosu na zatraženi u prvobitno podnesenom Prijavnom obrascu. Svi projektni prijedlozi moraju imati uključenu kategoriju izravnih troškova osoblja od 20 % te neizravnih troškova 15 % slijedom čega se, nakon provedenog postupka provjere prihvatljivosti izdataka, iznos fiksne stope (20 %) prilagođava konačno utvrđenom iznosu ostalih prihvatljivih izravnih troškova koji nisu troškovi osoblja te operacije, odnosno iznos neizravnih troškova (15 %) se prilagođava konačno utvrđenom iznosu prihvatljivih izravnih troškova osoblja.

Komentara na članku: 5 Općih komentara: 5 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

8.3. Neprihvatljive vrste troškova

Neprihvatljive vrste troškova za sve projekte koji se financiraju iz ESF+-a navedene su u Pravilniku o prihvatljivosti troškova.

Dodatno, vrste neprihvatljivih troškova za projekte u okviru ovog PDP-a su sljedeće:

1. svi neprihvatljivi izdaci u skladu s Uputom o prihvatljivosti troškova plaća i troškova povezanih s radom u okviru projekata financiranih iz ESF+ u RH 2021.-2027.;

2. kamate na dug;

3. ulaganja u kapital ili kreditna ulaganja;

4. porez na dodanu vrijednost (PDV) (osim u slučajevima kada Korisnik nema mogućnost povrata PDV-a u okviru nacionalnog zakonodavstva o PDV-u);

5. kupnja rabljene opreme;

6. kupnja opreme i vozila koja se koriste u svrhu upravljanja projektom, a ne izravno za provedbu projektnih aktivnosti;

7. otpremnine, doprinosi za dobrovoljna zdravstvena ili mirovinska osiguranja koja nisu obvezna prema nacionalnom zakonodavstvu;

8. kazne, financijske globe i troškovi sudskog spora;

9. gubici zbog fluktuacija valutnih tečaja i provizija na valutni tečaj;

10. plaćanje neoporezivih bonusa zaposlenima;

11. bankovni troškovi za otvaranje i vođenje računa, naknade za financijske transfere i ostali troškovi financijske prirode;

12. kupnja infrastrukture, zemljišta i nekretnina;

13. najam prostora za održavanje sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti, osim ako se isti ne koristi isključivo za pripadnike ciljane skupine;

14. amortizacija trajne materijalne imovine;

15. standardne veličine jediničnih troškova;

16. izravni troškovi osoblja koji nisu izračunati primjenom paušalne stope od 20 % ostalih izravnih troškova;

17. doprinosi u naravi;

18. izdaci povezani s uslugom revizije projekta, koju nabavlja Korisnik;

19. izdaci jamstava koja izdaje banka ili druga financijska institucija;

20. neizravni troškovi koji nisu obračunati primjenom paušalne stope u visini 15 % prihvatljivih izravnih troškova projekta;

21. troškovi nabave opreme za provedbu projektnih aktivnosti koji zajedno premašuju 50 % svih ostalih prihvatljivih troškova projekta;

22. troškovi adaptacije nekretnina;

23. troškovi izrade studijskih programa;

24. troškovi sudjelovanja zaposlenika korisnika i Partnera na radionicama, seminarima, konferencijama, kongresima i drugim oblicima usavršavanja povezani s upravljanjem projektom i administracijom, osim onih u organizaciji posredničkih tijela kao ugovornih strana;

25. troškovi podugovaranja (nabava dobara, usluga, radova) samih Korisnika i/ili Partnera;

26. troškovi dodatnog dohotka za obavljanje poslova vezanih uz projekt temeljem ugovora o djelu za zaposlenike Korisnika i/ili Partnera koji istovremeno svoju redovnu plaću primaju temeljem ugovora o radu;

27. troškovi prigodnih nagrada radniku (božićnica i/ili regres) u stvarno isplaćenom iznosu iznad neoporezivog godišnjeg iznosa;

28. jubilarne nagrade i naknade za odvojeni život;

29. naknade plaća za vrijeme privremene nesposobnosti za rad zbog bolesti ili ozljede i privremene spriječenosti obavljanja rada zbog određenog liječenja ili medicinskog ispitivanja koje se ne može obaviti izvan radnog vremena osiguranika na teret sredstava Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje;

30. jednokratne naknade i potpore koje čine materijalno pravo radnika a koje se ostvaruju temeljem nastanka okolnosti za koje se dodjeljuju i ne isplaćuju se svim zaposlenicima korisnika (u slučaju smrti člana uže obitelji, za novorođeno dijete, zbog bolovanja zaposlenika duljeg od 90 dana, dar za djecu i slično);

31. troškovi koji su već bili financirani iz javnih izvora odnosno troškovi koji se u razdoblju provedbe projekta financiraju iz drugih izvora;

32. drugi troškovi koji nisu u neposrednoj povezanosti sa sadržajem i ciljevima projekta.

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

9. Lokacija i razdoblje provedbe projekta

 

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

9.1. Lokacija provedbe

 

Aktivnosti projekta se moraju provoditi na području Republike Hrvatske odnosno za korist ciljnih skupina sa sjedištem/prebivalištem ili boravištem na području Republike Hrvatske.

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

9.2. Početak razdoblja provedbe

 

Provedba projekta započinje stupanjem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava na snagu.

Datum početka provedbe definirat će se Ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava.

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

9.3. Trajanje razdoblja provedbe

 

Razdoblje provedbe projekta može trajati najmanje 12 mjeseci, a najviše 36 mjeseci od datuma kada je na snagu stupio Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava.

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

10. Horizontalna načela

Prijavitelji su obavezni pridržavati se zakonskih odredbi koje predstavljaju minimalne zahtjeve pri provedbi horizontalnih načela. Poštujući zakonske odredbe projekt je neutralan u pogledu horizontalnih politika, a pripadajući troškovi i aktivnosti neće se smatrati doprinosom horizontalnim načelima i politikama već ispunjenjem zakonske obaveze. Ukoliko projekt sadrži dodatne aktivnosti uz propisani minimum poštivanja zakonskih odredbi, tada projekt promiče horizontalna načela  EU. Usklađenost projekta s horizontalnim politikama opisuje se u Prijavnom obrascu.

U okviru ovog PDP-a, obvezno je osigurati doprinos projekata promicanju jednog od sljedećih horizontalnih načela:

  •   Suzbijanje diskriminacije po svim osnovama.

U okviru provedbe aktivnosti potrebno je uključiti mjere za suzbijanje diskriminacije po svim osnovama.

Prijavitelji su obvezni u projektnom prijedlogu, u odgovarajućoj kategoriji, obrazložiti u okviru kojih aktivnosti projekta te na koji način osiguravaju konkretan doprinos promicanju horizontalnih načela.

Radi ispunjavanja horizontalnih uvjeta koji omogućavaju provedbu, projekti u okviru ovog PDP-a moraju biti usklađeni s:

1. Poveljom Europske unije o temeljnim pravima

Povelja sadržava popis ljudskih prava koja su utvrđena u ustavima država članica, Europskoj konvenciji o ljudskim pravima te međunarodnim ugovorima o ljudskim pravima. U Povelji su na jednom mjestu obuhvaćena sva osobna, građanska, politička, gospodarska i socijalna prava stanovnika EU-a. Poveznica: Povelja EU o temeljnim pravima

Prijavitelj je dužan osigurati poštivanje svih zaštićenih prava iz Povelje koja odražavaju šest temeljnih vrijednosti:

a) dostojanstvo (članci 1.-5.),

b) slobode (članci 6.-19.),

c) jednakost (članci 20.-26.),

d) solidarnost (članci 27.-38.),

e) prava građana (članci 39.-46.) i

f) pravda (članci 47.-50.).

 

Ograničenja pri osiguranju prava i sloboda priznatih Poveljom su moguća samo ako su potrebna i ako odgovaraju ciljevima od općeg interesa ili potrebi zaštite prava i sloboda drugih osoba.

2. Konvencijom UN-a o pravima osoba s invaliditetom (UNCRPD) u skladu s Odlukom Vijeća 2010/48/EZ

 

Konvencija UN-a o pravima osoba s invaliditetom prvi je obvezujući međunarodni instrument za ljudska prava koji se odnosi na invaliditet. Poveznica: Konvencija UN-a o pravima za OSI

Svrha ove Konvencije je promicanje, zaštita i osiguravanje punog i ravnopravnog uživanja svih ljudskih prava i temeljnih sloboda svih osoba s invaliditetom i promicanje poštivanja njihovog urođenog dostojanstva. Osobe s invaliditetom su one osobe koje imaju dugotrajna tjelesna, mentalna, intelektualna ili osjetilna oštećenja, koja u međudjelovanju s različitim preprekama mogu sprečavati njihovo puno i učinkovito sudjelovanje u društvu na ravnopravnoj osnovi s drugima.

Temeljne ideje koje bi trebale usmjeravati tumačenje obveza predviđenih ovom Konvencijom sadržane su u općim načelima, te ih je Prijavitelj dužan uzeti u obzir i osigurati njihovo poštivanje tijekom pripreme i provedbe projekta:

(a) poštivanje urođenog dostojanstva, osobne autonomije uključujući slobodu osobnog izbora i neovisnost osoba,

(b) nediskriminacija,

(c) puno i učinkovito sudjelovanje i uključivanje u društvo,

(d) poštivanje razlika i prihvaćanje osoba  s invaliditetom kao dijela ljudske raznolikosti i čovječnosti,

(e) jednakost mogućnosti,

(f) pristupačnost,

(g) jednakost između muškaraca i žena,

(h) poštivanje razvojnih sposobnosti djece s teškoćama u razvoju i poštivanje prava djece s teškoćama u razvoju na očuvanje vlastitog identiteta.

 

Prijavitelj/Partner, ali i sudionici na projektu, mogu uložiti Pritužbu u vezi neusklađenosti projekta s Poveljom EU o temeljnim pravima i Konvencijom UN-a za OSI. Pritužba se može uputiti na adrese nadležnih pravobraniteljica:

Pučka pravobraniteljica: Savska cesta 41/3, 10000 Zagreb

Pravobranitelj za OSI: Savska cesta 41/3, 10000 Zagreb

Komentara na članku: 1 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

11. Zahtjevi koji se odnose na održivost projekta

 

Prijavitelj sa svojim Partnerom/ima mora/ju osigurati održivost projekta i projektnih rezultata. Prijavitelj tijekom razdoblja od 1 godine od završetka razdoblja provedbe za projekt mora osigurati:

  • održivost aktivnosti i rezultata kako bi se osiguralo ostvarenje pokazatelja utvrđenih za specifični cilj PDP-a,
  • prikupljanje podataka o ostvarenju ciljnih vrijednosti pokazatelja,
  • korištenje i održavanje opreme i druge imovine nabavljene tijekom projekta u svrhu koja je predviđena projektom.

 

Pokazatelji održivosti

Naziv pokazatelja održivosti: Broj novouključene djece i mladih u riziku od socijalne isključenosti, djece s teškoćama i djece i mlađih punoljetnih osoba s problemima u ponašanju u programe sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti

Opis pokazatelja

 

Pokazatelj broji uključivanje novih pripadnika ciljnih skupina.

U okviru jedne godine uključit će se 3 nova pripadnika ciljnih skupina, čime će se osigurati nastavak projektnih aktivnosti. Svaki novouključeni pripadnik ciljne skupine obavezan je sudjelovati u najmanje 60 % predviđenih sati trajanja sportskih i sportsko-rekreativnih aktivnosti tijekom jedne školske godine.

Primjena

OBAVEZNA

Propisana ciljna vrijednost

3 osobe

Očekivani rok ostvarenja postignuća

 

1 godina

 

Održivost projekta potrebno je opisati u projektnom prijedlogu vodeći računa o ugovornoj obvezi osiguranja iste, što će nadležna tijela provjeravati nakon završetka provedbe projekta. U slučaju manjkavosti ili neostvarenja održivosti projekta u odnosu na opisano u projektnoj prijavi, nadležno tijelo može primijeniti financijsku korekciju u skladu s odredbama Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.

Komentara na članku: 2 Općih komentara: 2 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

12. Broj projektnih prijedloga po Prijavitelju/Partneru

 

Prijavitelj može podnijeti samo jedan projektni prijedlog.

Prijavitelj može istovremeno biti Partner u 5 projektnih prijedloga. U slučaju da Prijavitelj sudjeluje kao Partner u 6 ili više projektnih prijedloga, u postupak dodjele će biti uključeno samo onih 5 projektnih prijedloga koji su ranije podneseni.

Partner može istovremeno biti Partner u 5 projektnih prijedloga. U slučaju da Partner sudjeluje kao Partner u 6 ili više projektnih prijedloga, u postupak dodjele će biti uključeno samo onih 5 projektnih prijedloga koji su ranije podneseni. 23

U slučaju da Prijavitelj podnese dva ili više projektna prijedloga, u postupak dodjele će biti uključen samo onaj projektni prijedlog koji je prvi podnesen.

Zaključno, s jednim Prijaviteljem se može sklopiti samo jedan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava temeljem ovog PDP-a.

 

23 Navedeni uvjet ne odnosi se na Ustanove socijalne skrbi: zavod i obiteljski centar.

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

13. Kriteriji odabira

Komentara na članku: 2 Općih komentara: 1 Nadopuna teksta: 1
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

13.1. Administrativna provjera

 

Uvjeti za zaprimanje i administrativnu provjeru

Mogućnost traženja pojašnjenja

1.

Projektni prijedlog je zaprimljen unutar roka određenog PDP-om.

NE

2.

Zatraženi iznos bespovratnih sredstava je u okviru praga određenog PDP-om.

NE

3.

Projektni prijedlog sadrži sve obvezne priloge i prateće dokumente, sukladno odredbama PDP-a.

DA

4.

Projektni prijedlog sadrži potpisane i ovjerene izjave Prijavitelja/Partnera , gdje je to predviđeno, dokumenti su potpisani od ovlaštene osobe u mandatu i ovjereni službenim pečatom organizacije, ako je primjenjivo.

(Ako dokument potpisuje osoba koja je ovlaštena zastupati Prijavitelja/Partnera po punomoći, potrebno je dostaviti i punomoć.)

DA

5.

 

Prijavitelj je podnio jedan projektni prijedlog.

 

NE

6.

Prijavitelj sudjeluje kao Partner u najviše 5 projektnih prijedloga.

NE

7.

Partner sudjeluje kao Partner u najviše 5 projektnih prijedloga. 24

NE

 

 

24 Navedeni uvjet se ne odnosi na partnera, ustanove socijalne skrbi (zavod i obiteljski centar).

Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor

13.2. Procjena kvalitete

 

KRITERIJI ODABIRA/ASPEKT PROVJERE

Mogućnost traženja pojašnjenja

1.

Fizička i financijska dovršenost operacije

 

1.1.

•  aktivnosti operacije nisu fizički dovršene/operacija nije financijski završena prije predaje prijave

a.

Aktivnosti projekta nisu fizički dovršene prije predaje projektne prijave.

DA

b.

Projekt nije financijski završen prije predaje projektne prijave.

DA

2.

Administrativni, financijski, iskustveni  i operativni kapaciteti Prijavitelja i ukoliko je primjenjivo, Partnera

 

2.1.

• Prijavitelj (i ako je primjenjivo, Partner) mora biti prihvatljiv u smislu pravne osobnosti

a.

Prijavitelji i Partneri ispunjavaju uvjete kako je navedeno u poglavljima 7.1. i 7.2. predmetnog dokumenta.

DA

2.2.

• Prijavitelj i Partner, ukoliko je primjenjivo, zajednički moraju posjedovati minimalne financijske, administrativne i operativne kapacitete za provedbu aktivnosti

 

a.

Prijavitelj i Partner, ukoliko je primjenjivo, posjeduje dostatne operativne i administrativne kapacitete kako je navedeno u točki 7.3. predmetnog dokumenta.  

DA

b.

Prijavitelj i Partner, ukoliko je primjenjivo, zajednički posjeduju stabilne i dostatne izvore financiranja za provedbu aktivnosti navedene u točci 7.3. predmetnog dokumenta.

DA

2.3.

• ne postoje osnove za isključenje Prijavitelja/Partnera

 

a.

Ne postoje osnove za isključenje Prijavitelja i Partnera, ukoliko je primjenjivo, iz postupka dodjele bespovratnih sredstava navedenima u poglavlju 7.4. predmetnog dokumenta.

DA

3.

Lokacija provedbe operacije

 

3.1.

• operacija se provodi na području Republike Hrvatske, odnosno programskom području koje je predviđeno Programom za razdoblje 2021.-2027.

a.

Projektne aktivnosti se provode na području Republike Hrvatske.

DA

4.

Razdoblje provedbe

 

3.1.

•  vremensko trajanje provedbe  aktivnosti operacije je u skladu sa zadanim vremenskim ograničenjima

a.

Predviđeno trajanje provedbe projekta je najmanje 12, odnosno najviše 36 mjeseci.

DA

 

 

KRITERIJI ODABIRA/ASPEKT PROVJERE

Bodovi

Raspon

1.

Relevantnost i doprinos operacije specifičnim ciljevima Poziva

0-50

BODOVNI PRAG (MINIMALAN BROJ BODOVA) ZA KRITERIJ ODABIRA BR. 1

N/P

1.1.

  • u kojoj mjeri prijedlog operacije doprinosi zadanim pokazateljima specifičnih ciljeva Poziva

 

1.2.

  • u kojoj se mjeri prijedlog operacije temelji na realističnoj i primjerenoj analizi potreba ciljnih skupina u okviru lokalnog/regionalnog konteksta

1.3.

  • u kojoj mjeri su mjerljivi ishodi (pružene usluge, razvijeni proizvodi) u prijedlogu operacije jasno definirani te odgovarajući u odnosu na identificirane potrebe ciljne skupine /u kojoj mjeri operacija doprinosi navedenim mjerljivim ishodima

2.

Koherentnost i izvedivost plana provedbe operacije

1-10

BODOVNI PRAG (MINIMALAN BROJ BODOVA) ZA KRITERIJ ODABIRA BR. 2

N/P

2.1.

  •  u kojoj je mjeri jasno definiran način provedbe aktivnosti, rokovi, organizacija, zadaci te podjela odgovornosti u provedbi operacije između partnera, ukoliko je primjenjivo

 

2.2.

  • u kojoj mjeri je predloženi proračun jasan i relevantan u odnosu na predložene aktivnost

3.

Održivost operacije nakon završetka provedbe

1-15

BODOVNI PRAG (MINIMALAN BROJ BODOVA) ZA KRITERIJ ODABIRA BR. 3

N/P

3.1.

  • u kojoj mjeri Korisnik/Partner koristi /uključuje ishode/rezultate operacije u svakodnevni rad u utvrđenom razdoblju nakon završetka financiranja operacije

 

3.2.

  •  u kojoj se mjeri očekivani ishodi/ rezultati operacije mogu koristiti nakon završetka operacije, na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj ili europskoj razini

4.

Usklađenost i doprinos horizontalnim načelima

1-10

BODOVNI PRAG (MINIMALAN BROJ BODOVA) ZA KRITERIJ ODABIRA BR. 4

N/P

4.1.

  • u kojoj mjeri prijedlog operacije sadrži prijedloge konkretnih akcija:


- za ravnopravnost spolova i nediskriminaciju te osiguranje pristupačnosti za osobe s invaliditetom

 

5.

Administrativni, financijski, iskustveni i operativni kapaciteti Prijavitelja i ukoliko je primjenjivo, Partnera

1-15

BODOVNI PRAG (MINIMALAN BROJ BODOVA) ZA KRITERIJ ODABIRA BR. 5

N/P

5.1.

  • u kojoj mjeri osigurano osoblje prijavitelja/partnera ima nužne stručne kompetencije i kvalifikacije za provedbu predloženih aktivnosti 

 

5.2.

  • u kojoj mjeri predviđeno partnerstvo osigurava uspješnost provedbe operacije i/ili doprinos ostvarenju specifičnih ciljeva Poziva

 

 

Komentara na članku: 5 Općih komentara: 4 Nadopuna teksta: 1
Odustani
Odustani

Komentirate u ime: Ministarstvo turizma i sporta

Odustani
uredi obriši prikaži sakrij
Zastario!
dodaj odgovor uredi odgovor obriši odgovor





Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.